וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: בי.סי דונייצק ניצחה את הפועל ירושלים 71:80

אחרי שני ניצחונות בליגת העל, נראו שחקניו של קטש רע במשחק הפתיחה ביורוקאפ ונחלו הפסד בכורה. סטרוברי הצטיין עם 22

בואו לדבר על המשחק בפייסבוק

דווקא לאחר שהשיגה שני ניצחונות בליגת העל, ונדמה היה שמצבה של הפועל ירושלים מתייצב מעט, נחלה הערב (שלישי) קבוצתו של עודד קטש הפסד ראשון במשחק הפתיחה שלה העונה האירופה, כשנכנעה 80:71 לבי.סי דונייצק באוקראינה. קבוצתו של קטש לא הצליחה להיכנס בשום שלב לקצב בהתקפה, ונאלצה לרדוף אחרי היריבה האוקראינית, (בשורותיה משחק אקס ירושלים, ראמל קארי) שעלתה ליתרון דו ספרתי לקראת סיום הרבע השלישי ולא הביטה לאחור. החדשות הטובות, אם יש כאלו עבור קטש, הן שדי ג'יי סטורברי ממשיך לסמן את עצמו כמנהיג הבלתי מעורער בהתקפת הקבוצה, כשסיים עם 22 באחוזים נהדרים מהשדה, ששמרו את ירושלים במשחק.

אלא שמלבדו של סטרוברי, לקבוצה מהבירה לא היה הרבה מה למכור הערב. יובל נעימי היה טוב עם 16, אבל גם איבד 5 כדורים, בריאן רנדל פשוט לא הצליח להכניס את עצמו לתוך מהלך העניינים והשטף ההתקפי של ירושלים נפגע מכך, ומן העבר השני לא הצליחו הגבוהים הירושלמים להסתדר עם משחק הפנים של דונייצק, שהרבו להעניש את הצבע הרך של האורחים. סטורברי פתח מצויין עבור ירושלים כשהוא פשוט לא מחטיא אבל דונייצק ניצלה בריחה ברבע השני כדי להוביל ב-6 במחצית. קיפאון התקפי של האורחים ברבע השלישי נתן לאבדלוביץ' וגלייבוב את האור הירוק, והבריחה של האוקראינים לא איחרה לבוא. דונייצק עלתה ליתרון 12, ואפילו ניסיון אחרון של סטרוברי לא צלח, כשיזרעאלי ורנדל המשיכו לאבד, וירושלים איבדה את המשחק.

מהלך המשחק

הפועל ירושלים פתחה בחמישייה עם יובל נעימי, דן גרונפלד, די ג'יי סטורברי, ג'רוויס ורנאדו ובריאן רנדל. בי סי דונייצק פתחה עם מקסים פוסטוזבונוב, מייקל לי, ראמל קרי, אלכסנדר ליפובי, ויאצ'יסלב קראבצוב. המארחים פתחו עם הרבה התלהבות, כשדאנק של מייקל לי העלה את דונייצק ליתרון מוקדם. קבוצתו של קטש התקשתה למצוא את הטבעת, כשרנדל וסטרוברי מצליחים לבסוף להעלות אותה על הלוח, והתחממות של יובל נעימי עם חמש נקודות העלתה את ירושלים ליתרון 11:13. היתרון המשיך לעבור בין הקבוצות, כשסטרוברי צולף שלשה ומיד מוסיף לייאפ, אבל גלייבוב, ג'קסון וקארי הורידו את דונייצק ביתרון 20:22 בסיום הרבע הראשון.

איבן ראדנוביץ' המשיך את המומנטום של המארחים בפתיחת הרבע השני והעלה את דונייצק ליתרון 8. סטרוברי הוציא את האורחים מארבע דקות נטולות נקודות עם חמש נקודות רצופות ויובל נעימי קבע שיויון 28:28. דונייצק חזרה לעצמה עם שלשות של אבדלוביץ' ופוסטוזבונוב שהעלו את היתרון המקומי ל-8. בדיוק כמו בפתיחת הרבע, ירושלים נתקעה בהתקפה כשהיא מרבה לאבד ולקחת זריקות לא טובות, ומנגד פוסטוזבונוב המשיך בקצב והוריד את דונייצק ביתרון 34:40 בסיום במחצית.

סטורברי, מי אם לא, היה האיש של ירושלים בפתיחת הרבע השלישי, ויחד עם לוק ג'קסון ונעימי המצויין, החזירו את האדומים בחזרה לשיויון 43:43. מהצד השני התעורר גלייבוב, ועם חמש נקודות רצופות משלו החזיר את היתרון לידיים מקומיות. נעימי וכדיר איבדו כדורים חשובים, וסטרוברי שוב נאלץ לקחת אחריות, ועם ג'אמפ נהדר מנע את הבריחה האוקראינית. דווקא אז החל אדלוביץ' לחמם את היד, ועם שלשה גדולה וג'אמפ מוצלח הקפיץ את דונייצק ליתרון שיא, 51:61. אפילו עבירה בלתי ספורטיבית של אדלוביץ' על קוקיה לא סייעה לשחקניו של קטש למצוא את עצמם, ודונייצק ירדה ביתרון 54:63 בסיום הרבע השלישי.

בדיוק כמו ברבעים שלפניו, גם ברביעי היה סטורברי היחידי בירושלים שמצא נקודות בהתקפה, ובלי עזרה מחבריו, זה פשוט לא עבד. קארי, שהיה שקט עד לאותו רגע הגיב עם ארבע נקודות מהירות בצבע, וגלייבוב קבע יתרון 59:70, לפני שסטרוברי קלע עוד ג'אמפ מוצלח, שהוריד את הפער לחד ספרתי. גלייבוב קלע עוד ג'אמפ חשוב עבור האוקראינים, יזרעאלי עוד מצא נקודוץ, אבל מיד איבד שני כדורים קריטיים, והמארחים הצליחו לשמור על ההפרש בדרך לניצחון 71:80 בסיום.

סטטיסטיקה

קלעו לבי. סי דונייצק: דימיטרו גלייבוב 15 נקודות, וולה אבדלוביץ' 14, 5 ריבאונדים ו-5 איבודים, ראמל קרי 11, מייקל לי 9 ו-13 ריבאונדים, דרנל ג'קסון 9 ו-7 ריבאונדים, מקסים פוסטוזבונוב 7, אלכסנדר ליפובי 5, איבן ראדנוביץ' 5, ויאצ'סלב קראבצוב 5.

קלעו להפועל ירושלים: די ג'יי סטרוברי 22 נקודות (9 מ-10 לשתיים) ו-3 חטיפות, יובל נעימי 17 ו-5 איבודים, בריאן רנדל 8, 5 ריבאונדים ו-3 חטיפות, אורי קוקיה 6, גוני יזרעאלי 5, לוק ג'קסון 4, ג'ון תומאס 4, אלישי כדיר 3 ו-4 ריבאונדים, דן גרונפלד 2. ג'רוויס ורנאדו שותף, אך לא קלע.

עד כמה תלויה הפועל ירושלים בבריאן רנדל?

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully