וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי גורקה: "שווה לקנות כרטיס למשחק של מכבי חיפה"

14.11.2011 / 21:52

מאמן הירוקים התלהב מהניצחון על ברק נתניה. סילבן לנדסברג שהצטיין: "גאה להיות כאן". פרנקו: "לא הסתדרנו בריבאונד"

המחזור החמישי בליגת העל הסתיים הערב (שני) בניצחון מכבי חיפה 94:104 על ברק נתניה. הירוקים, שנכנסו לרבע הרביעי בפיגור, קלעו 34 נקודות ב-10 הדקות האחרונות והיממו את נתניה, שנותרה הקבוצה היחידה בליגה ללא ניצחון. ומי שציפה להצגה מצד הרכש הנוצץ קינטל וודס, קיבל את סילבן לנדסברג הישן והטוב שהפציץ 35 נקודות (שיא קריירה בישראל) וגם נבחר לשחקן המחזור של מנהלת בליגה.

"התעוררנו רק ברבע הרביעי. שלושה רבעים היינו פה, אבל לא היינו פה", אמר המאמן המנצח מיקי גורקה. "אני שמח שגם טמיר אריאלי ודניאל איידן נתנו משחק טוב ומאושר מהניצחון. הקבוצה הם עמון כישרון ופוטנציאל ורואים את זה גם בהפסדים. חייבים להפוך להיות יותר קשוחים בצד ההגנתי, יותר מדי דקות מתות במשחק וצריך לשפר. שווה לקנות כרטיס לראות משחק של מכבי חיפה. ניצחנו שני משחקים ומלית המפתח יציבות ועקביות. אחרי זה נדבר על הטופ".

כוכב הערב סילבן לנדסברג הצטנע בסיום: "היה לנו משחק גדול ברבע הרביעי וקלענו הרבה נקודות. אפשר לעצור אותי? דווקא שיחקתי עם פציעה בקרסול והייתי יותר איטי היום. אני לא מנהיג, כולנו דואגים אחד לשני. אנחנו יודעים מה הדבר הנכון לעשות. אני בחיפה כרגע וגאה להיות כאן".

קרלוס פאוול, שהיה מצוין עם 23 נקודות, הוסיף: "הייתי מאוכזב שיצאתי בחמש עבירות כי אני לא חושב ששתי השריקות האחרונות היו עבירות. היה מאמץ קבוצתי וסילבן עשה עבודה גדולה. אנחנו לומדים להכיר אחד את השני ועוד שבוע של אימונים נהיה טובים יותר. חיפה שייכת לחלק העליון של הטבלה ואנחנו צריכים להמשיך להילחם ולקחת כל משחק לגופו".

מן העבר השני, המאמן המפסיד דני פרנקו נאלץ להודות כי לקבוצתו לא היה מענה לירוקים: "לאורך כל המשחק לא הסתדרנו איתם בצבע והם עשו מעל 30 נקודות מריבאונד התקפה. עשינו את הכי טוב שאנחנו יכולים וזה לא היה קרוב להספיק. עשינו עבודה טובה בהגנה, אבל עם פער כזה בריבאונד היה לנו מאוד קשה להתמודד. עכשיו צריך לחשוב איך עושים דברים יותר טוב להבא. בשבוע הבא צריך להביא את הניצחון הראשון בשיניים ובציפורניים. הבעיה לא בהתקפה אלא בהגנה ונשפר את זה. לא ניכנס לפאניקה, נצטרך להוציא את הכי טוב מהשחקנים. מי שנמצא פה יכול לתת יותר".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully