וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את ברק נתניה 94:104

הופעת שיא של סילבן לנדסברג (35 נקודות) סידרה לירוקים ניצחון חשוב. 2 נק' לוודס בבכורה. נתניה עדיין ללא ניצחון העונה

כמעט כל העיניים בנשר הערב (שני) הופנו אל עבר קינטל וודס, הרכש החדש והנוצץ של מכבי חיפה. שחקן ה-NBA לשעבר הובא ארצה כדי להציל את הקבוצה של מיקי גורקה, שפתחה את העונה בצורה מאכזבת, אלא שהערב היו אלה שחקנים אחרים לגמרי שאפשרו לירוקים קצת אוויר לנשימה, אחרי 94:104 חשוב על ברק נתניה.

שלושה מצטיינים עיקריים היו הערב למכבי חיפה במשחק הצמוד וההתקפי הזה. לראשון והעיקר שביניהם קוראים סילבן לנדסברג, שהוכיח פעם נוספת כי הוא ראוי לתואר "הישראלי הטוב בליגה מחוץ למכבי תל אביב", הפעם עם 35 נקודות גדולות, כל אחת מהן יותר חשובה מהשניה. בקצב הזה, האמריקאי-ישראלי לא רק עשוי להגיע למכבי תל אביב, אלא אל הליגה הטובה בעולם. המצטיין השני הערב היה קרלוס פאוול, הברומטר של הירוקים, שתרם בכל תחומי המשחק (23 נקודות, 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 2 חטיפות, 6 איבודים), והשלישי הוא שון וויליאמס המצוין, שצירף ל-16 הנקודות שלו 10 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-4 חסימות.

קאדר הזרים של גורקה מרשים גם לפני הגעתו של וודס, שסיים הערב הופעת בכורה חלשה עם 2 נקודות ו-5 עבירות ב-18 דקות של משחק. השאלה שתקבע כמה רחוק חיפה יכולה ללכת העונה היא שאלת החיבור. מי שבהחלט נכשלת במבחן הזה היא ברק נתניה, שרשמה הערב את הפסדה הרביעי ברציפות, והקבוצה של דני פרנקו - היחידה שעדיין לא ניצחה העונה - נמצאת בצרות צרורות. אפילו משחק גדול נוסף של כריסטיאן בארנס המצוין חיפה על הספק דל במיוחד מצד השחקנים הישראלים, הגנה רופפת, ומשחק סוליסטי מדי. ביכולת כזו, אין זה מפתיע למצוא את הנתנייתים במקום האחרון בטבלה.

אמש בליגת העל: נצחונות דרמטיים לאשקלון, הבקעה וגלבוע/גליל

מהלך המשחק

כריסטיאן בארנס קלע את הנקודות הראשונות במשחק, אבל האורחים לא נעצרו כאן ואדריאן בנקס ניצל טעויות בהגנה של חיפה כדי לעלות ל-2:8 מוקדם. אדריאן בנקס צלף שלשה מצוינת, חיפה המשיכה לאבד כדורים ובארנס העלה ל-14:21 שהשאיר את גורקה להזעיק פסק זמן. זה עזר לחיפאים, שחזרו מצוין עם שון וויליאמס ושלשה ענקית של קרלוס פאוול, שהקטינו את הפער לשלוש נקודות, והרבע הסתיים ביתרון מינימלי לנתניה 25:26.

בארנס המשיך לעשות את העבודה בצד של נתניה גם בפתיחת הרבע השני, יהוא אורלנד צלף שלשה מצוינת, אבל החיפאים ניסו למנוע מהאורחים לברוח. בנקס ניסה להניע קדימה את נתניה, סילבן לנדסברג היה הדומיננטי בצד הירוק באותן דקות, אבל ליאור ליפשיץ קלע את הנקודות הראשונות שלו במשחק והקפיץ את ההפרש בחזרה לתשע. לנדסברג וג'רמי וויז לא התרגשו, ושוב קיצצו בהפרש עד ל-48:48 במחצית. המאזן של קינטל וודס? שבע דקות, 0 נקודות.

גם הרבע השלישי החל כהצגה של איש אחד, כשבארנס הנפלא עשה ככל העולה על רוחו, הריץ את נתניה ל-0:9 מהיר והעלה את האורחת ל-48:57. ההפרש צמח כבר ל-11, אך לנדסברג הראה שגם בצד השני יש סקורר גדול, וצימק ל-61:58 בלבד. קינטל וודס קיבל דקות משחק נוספות אך לא עשה הרבה, ובתום רבע של 49 נקודות משותפות - לא מעט מהן של אדריאן בנקס מצד אחד וקרלוס פאוול מהשני, תמו עשר הדקות בתוצאה 70:75 לנתניה.

המומנטום החיפאי נמשך גם ברבע האחרון, והמהפך הושלם לו עם שלשה של אבי בן שימול שקבעה 77:81 לירוקים, 8 דקות לסיום. חיפה המשיכה לשמור מצוין ולטוס קדימה למתפרצות בראשות שון וויליאמס המצוין, ושלוש דקות לסיום הוליכו המארחים ביתרונם הגדול ביותר - 82:91. לנדסברג הוסיף שלשה נוספת, וויליאמס חסם את בארנס עם גג רביעי במשחק, ובפיגור 96:86 נאלץ דני פרנקו לקחת פסק זמן. משם, הקבוצה שלו כבר לא חזרה. בסיום: 94:104 גדול חיפה.

כדורסל בוואלה! ספורט

סטטיסטיקה

קלעו לחיפה: סילבן לנדסברג 35 (10 מ-10 מהעונשין, 8 ריבאונדים), קרלוס פאוול 23 (5 ריבאונדים, 5 אסיסטים), שון וויליאמס 16 (6 מ-6 מהשדה, 10 ריבאונדים, 4 חסימות), אבי בן שימול 8, דניאל איידן 8, ג'רמי וויז 7, תמיר אריאלי 5, קינטל וודס 2.

קלעו לנתניה: כריסטיאן בארנס 28 (8 מ-14 מהשדה, 5 ריבאונדים, 4 חטיפות, 2 חסימות), אדריאן בנקס 22, בריאן אוסברי 21 (8 מ-10 מהשדה), ג'רום רנדל 10, ליאור חכמון 5, כריס ווטסון 3, יהוא אורלנד 3, ליאור ליפשיץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully