וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה: "הטעות היא לא בגלל הגנים הישראליים"

נבחרת הנוער ספגה מליטא שער ממצב נייח בדקה ה-90 אך עדיין בתמונת ההעפלה, המאמן אלי אוחנה: "זה לא קורה רק אצלנו"

נבחרת הנוער עדיין לא איבדה סיכוי להעפיל לשלב העילית, על אף שאיבדה אתמול (ראשון) יתרון בטוח מול ליטא וספגה שער בדקה ה-90 ב-2:2 הדרמטי. הנבחרת תלויה במשחקים בבית המקבילים, והיא תוכל לסיים כנבחרת עם המאזן הכי טוב מבין הנבחרות שבמקום השלישי בניסיון להעפיל לשלב העילית. אגב, בשלב העילית הנבחרות המצטיינות יתחלקו לבתים של 4 נבחרות, ורק הראשונה מהבתים תעפיל לאליפות אירופה, שתכלול שמונה נבחרות.

אלי אוחנה, שכבר הרגיש איך ההעפלה חמקה לחניכיו מבין האצבעות, סיפר היום בבוקר בגלי צה"ל על התחושות שלו. "אחרי השער שלנו בדקה ה-87 דרשתי מהם להישאר מרוכזים, אבל זה לא קרה", אמר מאמן נבחרת הנוער, בעודו מתראיין ב"נכון להבוקר" אצל ניב רסקין, שותפו לפאנל ב"יציע העיתונות", "כולם היו בהתלהבות ובאופוריה, היה קרן ובלבול, ושכחנו שהמשחק לא נגמר וספגנו.

"הייתה טעות שלא צריכה לקרות", יודע אוחנה, "אבל אם נעפיל, לא קרה שום דבר". לגבי הטענה שהשערים האלה תמיד קורים לנבחרות ישראל השונות, במיוחד במצבים נייחים, הגיב אוחנה: "זה לא הגנים הישראליים, דברים כאלה קורים בכדורגל בכל העולם. לא צריך להתייסר כל הזמן ולחשוב שזה קורה רק אצלנו".

כשנשאל אם הוא מזהה בסגל שלו את "האוחנה או את הברקוביץ' הבאים של הכדורגל הישראלי", אמר המאמן: "בינתיים אני לא יכול להגיד על מישהו שהוא הדבר הבא, אבל יש לא מעט שחקנים מוכשרים שימצאו את עצמם בנבחרות הבוגרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully