וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אלפסי: "הצמרת זה המקום שלנו"

13.11.2011 / 23:49

מאמן אשקלון התייחס לניצחון בחולון: "הראינו אופי", קילינגסוורת' התעמת עם אוהדי חולון, ליובין: "עמדנו באתגר מנטלי"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל גלבוע/גליל השיגה הערב (ראשון) ניצחון חוץ יקר עם 83:88 בראשון לציון שהמשיך את התנופה של סגנית האלופה מהניצחון המוחץ על הפועל חולון במחזור הקודם.

"באנו מוכנים, עשינו עבודה טובה והיינו מאוד מרוכזים בהתחלה", אמר ליאור ליובין בסיום. "היה ברור שיהיה מתח בסוף, והרבע האחרון היה אתגר מנטלי, ואני שמח שעמדנו בו. כשיטה אני חושב שזה דבר טוב לשחק כמה שיותר משחקים, אני אוהב את זה והשחקנים אוהבים את זה, זה לא עמוס מדי. זה טוב למערכת ליצור איזה מסורת והזדמנויות ויותר דקות לשחקנים. דגן קיבל מכה או מתיחה, משהו כואב לו הוא לא באמת יודע מה".

אופיר פרחי הוסיף: "ההשתלבות שלי עד עכשיו היא בסדר גמור, לא רק שלי אלא של כל הישראלים החדשים, נותנים לנו לשחק. זה יכול להראות הרבה יותר טוב, אבל עד עכשיו אין תלונות".

מנגד ספגה ראשון לציון הפסד ביתי אחרי שני ניצחונות רצופים, ואפי בירנבוים סיכם: "המחצית הראשונה לא הייתה טובה, ובמחצית השנייה זה היה כמו סיזיפוס, עלינו ועלינו להר, כל פעם שיצרנו מיני מומנטום הדברים הקטנים מנעו מאיתנו להשוות את התוצאה ולחזור. כל פעם שהיינו צריכים את העוד נקודה זה היה חסר לנו. אבל למרות הכל היינו במשחק, לא היינו במיטבנו אבל נתנו מלחמה גדולה והגנה גדולה".

דרווין קיצ'ן אמר: "לא הופענו במחצית הראשונה מוכנים לשחק, וגליל היו מוכנים מההתחלה. ההפרש הזה הכניס אותנו לבור, וניסינו לרדוף אבל לא הצלחנו להפוך את המשחק. אני לא יודע איך להסביר את קליעות העונשין, אתה לא יודע איך הקבוצה תקלע. זה כנראה מה שפגע בנו יחד עם ההחטאות שלנו מזריקות פנויות".

רועי חגאי: "עוד ישראלי היה עושה את ההבדל"

מ.כ הבקעה חגגה ניצחון דרמטי במיוחד עם 74:76 על בני השרון/הרצליה המידרדרת. גור פורת, שנפצע בגבו במהלך המשחק, פונה לבית החולים שם עבר סדרת צילומים שהסירו את החשש לשבר, והוא נצטווה לנוח מספר ימים.

"באנו חלודים, אולי בגלל שלא שיחקנו שבועיים ואולי סתם". אמר אבי אשכנזי אחרי הניצחון. "גנבנו ניצחון היום. אני לא יודע אם יש מגיע, אבל כל ניצחון הוא ניצחון למרות שלא הגיע לנו, טוב שהצלחנו גם במשחק כזה, ואולי הבשורה היא שיש לנו אופי. יש לנו מה לשפר כדי להתקרב למטרות שלנו, כי יש פער גדול".

דנילו פינוק, שקלע את סל הניצחון חצי שנייה לסיום, אמר: "היה משחק קשה, בני השרון הם צעירים והם עברו הרבה כבר, והם נלחמים קשה. אתה שונא שבמשחק כזה שמישהו צריך להפסיד, וכל הכבוד שהם נלחמו הם יכלו להרים ידיים אחרי מה שקרה, ויש ימים שטוב להיות בר מזל".

רועי חגאי היה מאוכזב מההפסד: "כל משחק צמוד בסוף נגמר על כדור שבורח מהידיים, הייתי הולך עוד 50 פעמים לכדור אחרון, ופינוק הכניס. אני שמח שהשחקנים בכל זאת הרימו את עצמם אחרי השבועות האחרונים, וככה נגמרים משחקים כאלה. החיסרון הבולט ממשיך להיות ישראלי, ואני חושב שהיום אם היה לנו עוד שחקן זה היה עושה את ההבדל. יש לנו שישה שחקנים צעירים מתוך השבעה הראשונה שמשחקים – זה תהליך וגם זה נקודות".

ארז כץ הוסיף: "זה הפסד כואב, באנו מוכנים למשחק, הוצאנו לפועל את תוכנית המשחק של המאמנים, הובלנו כל המשחק. אין דבר כזה הפסד טוב, מבחינת בני השרון לפחות היינו מפוקסים יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

דן שמיר: "הפסד כואב במיוחד"

עירוני אשקלון המצוינת רשמה הערב ניצחון רביעי בחמישה משחקים עם 87:91 על הפועל חולון באולם הפחים לאחר הארכה. בסיום, מרקו קילינגסוורת' התגרה באוהדי חולון כש-100 מהם נהמו כלפיו ובמקום נמנעה תקרית אלימה.

לאחר התקרית הזו אמר קילניגסוורת': "באנו עם שלושה שחקנים פצועים, אבל זה האופי של הקבוצה שלנו, לבוא ולהילחם. אני לא מוותר על משחקים, בגלל זה הביאו אותי לפה. מתחתי את שריר התאומים אבל אני אתן הכל בשביל הקבוצה שלי, אם אנחנו יוצאים למלחמה אני שם. אנחנו באים להתחרות ואם נגיע לגמר זה יהיה מצוין בשבילנו".

מאמן אשקלון אריק אלפסי אמר: "חזרנו למשחק דרך ההגנה, לחצנו על הכדור טוב ועשינו עצירות בהגנה. אני שמח על האופי שהשחקנים גילו פה, זה בדיוק היה ההיפך מהמשחקים האחרונים שהובלנו בהפרש דו ספרתי דקות לסוף ואיבדנו את זה". אלפסי התייחס לפתיחת העונה המצוינת של אשקלון: "אנחנו מנצחים, אז הצמרת זה המיקום שלנו".

מאמן חולון דן שמיר הרגיש רע עם ההפסד ואמר: "הפסד כואב מאוד, במיוחד אחרי שחזרנו למשחק ולקחנו שליטה עליו ברבע הרביעי בפלוס גדול, שהגענו אליו מזה שהצלחנו לא לקבל נקודות במעבר ונקודות קלות. הנתון הבולט היה שהם הגיעו ל-40 השניות האחרונת עם שתי עבירות וזה היה בגלל איך ששיחקנו, לא שמנו את הכדור איפה שאנחנו צריכים לשים אותו בפלוס 11, ומזה הם רצו. בסוף העייפות דיברה, גם בסוף ה-40 דקות וגם בהארכה, זה די בלט".

בריאנט דאנסטון הוסיף: "אני חושב שנפלנו מבחינה מנטאלית ולא שיחקנו חכם בהגנה, בשלב מסוים לא סגרנו לריבאונד ולא חזרנו במשחק המעבר, והם קלעו נקודות והיה קשה לנו לחזור. אנחנו צריכים להיות יותר בפוקוס, ואז נהיה יותר טובים במהלך המשחקים".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully