וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולאס בורדיסו: "חייבים להילחם בתחושת הפסימיות"

ארגנטינה חוששת מכישלון נגד קולומביה ביום ג', בורדיסו: "אסור לנו לפחד". סאבלה ישנה מערך, דמיקליס צפוי לרדת לספסל

בנבחרת ארגנטינה ממשיכים ללקק את הפצעים אחרי התיקו הביתי המביך נגד בוליביה במחזור השלישי של מוקדמות המונדיאל באזור הדרום אמריקאי ומתכוננים בחשש מסויים להתמודדות עם קולומביה ביום שלישי בבראנקייה. הפסד לקאפטרוס עשוי לעלות למאמן אלחנדרו סאבלה במשרתו, כשאז ארגנטינה תיאלץ לחפש מאמן שישי בחמש השנים האחרונות.

על הכוונת ביממה האחרונה עמד הבלם הוותיק מרטין דמיקליס, שטעות שלו הביאה לשער היתרון של מרסלו מורנו ביום שישי. אחרי אותה טעות הקהל בבואנוס איירס השמיע שריקות בוז צורמות כלפי הבלם בכל פעם שהוא נגע בכדור וחברו למרכז ההגנה ניקולאס בורדיסו הגן עליו: "זה היה רגע קשה לכולנו, אבל עכשיו אנחנו צריכים להילחם בתחושת הפסימיות וחוסר האמון. אנחנו צריכים לבקר את עצמנו, אבל אסור לנו לפחד".

בחזרה לדמיקליס: על פי דיווחים בארגנטינה, בלם מלאגה צפוי לשלם על הטעות ולא לפתוח נגד קולומביה, כשבמקרה כזה סאבלה מתלבט אם להרכיב במקומו את בלמה הצעיר של נאפולי, פדריקו פרננדס או את בלם אסטודיאנטס ליאנדרו דסבאטו.

בינתיים סאבלה ממשיך לחפש פתרונות וכרגע נראה שבבראנקייה הוא ינטוש את המערך 4:4:3 ויעבור ל-4:4:2, כשמסי וגונסאלו היגואין ישחקו יחדיו בחוד וסרחיו אגוארו שוב ימתין להזדמנות מהספסל. בחוליית הקישור חוסה סוסה עשוי להיות מועדף על פני חאבייר פסטורה וגם רודריגו בראניה, ששיחק תחת סאבלה באסטודיאנטס ופתח בניצחון של ארגנטינה על צ'ילה במשחק הפתיחה, נמצא בתמונת ההרכב.

ליאונל מסי: "אסור לנו להיכשל בקולומביה"

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully