וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו: "הצעירים יהיו חשובים לאנגליה ביורו"

מאמן נבחרת אנגליה החמיא לרודוול, וולבק וג'ונס אחרי הניצחון על ספרד: "הם שיחקו ללא פחד". קסיאס השווה שיא: "לא מעכל"

אנגליה רשמה הערב (שבת) ניצחון מרשים במיוחד עם 0:1 על ספרד בוומבלי, במשחק הידידות הראשון של שתי הנבחרות מאז סיום קמפיין מוקדמות יורו 2012 וכהכנה ראשונה לטורניר הגמר. שער של פרנק למפארד בדקה ה-49 הוא שסידר לאנגלים ניצחון, שיעניק להם הרבה ביטחון, כבר לקראת המשחק מול שבדיה ביום שלישי. ספרד ו-ויסנטה דל בוסקה יצטרכו להסיק כמה מסקנות כבר לפני משחק האימון שלהם מול קוסטה ריקה בעוד שלושה ימים.

מנג'ר אנגליה פאביו קאפלו אמר בסיום: "קשה מאוד לשחק נגד ספרד, הם לוחצים עליך לאורך כל המשחק ולכן היה לנו כל כך חשוב לנצח במשחק הזה. שיחקו הרבה שחקנים צעירים, שיהיו חשובים מאוד מבחינתנו בעתיד והם הראו איכויות פיזיות וטכניות. אם אתה משחק נגד ספרד בלי אמונה, אי אפשר להשיג תוצאה טובה. זה היה מבחן חשוב בשביל השחקנים לשחק נגד נבחרת כל כך טובה בוומבלי. אנחנו נשתפר ממשחק למשחק".

לטענת קאפלו, האופטימיות הגדולה מגיעה מהיכולת שהציגו הצעירים ג'ק רודוול, דני וולבק ופיל ג'ונס, והמאמן האיטלקי סבור שהכושר להם הוא דבר מעודד יותר מהתוצאה עצמה. "הם שחקנים מצוינים, ותמיד היה לי ביטחון בהם", המשיך קאפלו, "הם שיחקו ללא פחד, ואני חושב ששלושתם יהיו חשובים מאוד עבורנו ביורו הקרוב".

כובש השער פרנק למפארד, ששימש כקפטן בהיעדרו של ג'ון טרי שישב על הספסל, אמר לאחר המשחק: "אנחנו מרוצים מאוד והיה נהדר לנצח את ספרד מפני שהיא ללא ספק הנבחרת הכי טובה בעולם. היו להם הזדמנויות והם החזיקו הרבה בכדור, אבל אנחנו הראינו הרבה אופי, עבדנו קשה בהגנה וגם לפני הרביעייה האחורית.

"ניצחנו, אבל לא ניסחף בגלל הניצחון הזה. נהנה מהרגע, אבל אנחנו יודעים שעלינו להשתפר. נהיה ריאליים כי אנחנו יודעים שהם שלטו במשחק ואנחנו עדיין לא איפה שאנחנו רוצים להיות. אבל יחד עם זאת, ניצחנו נבחרת נהדרת ואנחנו רוצים להתחיל לבנות על זה לקראת היורו. לא נקפוץ מהבניין ונחגוג בכל העיר בגלל הניצחון כי יש לנו עוד משחק מול שבדיה והכל עלול להתהפך".

מנגד, מאמן ספרד ויסנטה דל בוסקה אמר: "ראיתי הרבה דברים חיוביים במשחק שלנו היום, כמו הגישה הקבוצתית, ההחזקה בכדור ומניעת ההתקפות המתפרצות. אולי היינו קצת חסרי מהירות ברגעים המכריעים. אני כועס על ההפסד, אבל מרוצה מהצורה בה השחקנים שיחקו. המשחק היום היה שיעור טוב ובפעם הבאה נשחק הרבה יותר טוב מול קבוצות שישחקו נגדנו כמו שאנגליה שיחקה היום".

איקר קסיאס, שהשווה את שיא ההופעת של אנטוניו זוביזארטה עם 126 כאלה במדי הנבחרת, אמר: "התוצאה מקפחת אותנו. שלטנו בכדור יותר, הגענו ליותר הזדמנויות מאנגליה, אבל הם הצליחו לכבוש פעם אחת ואנחנו לא. לא צריך להעביר יותר מדי ביקורת עלינו היום. המוטיבציה שלנו היא ברמה הכי גבוהה. אנחנו רוצים לשחזר את הזכייה ביורו מ-2008". סנט איקר התייחס גם לשיא שהשווה: "כשאתה משחק עם אגדות כדורגל כאלו לצידך, אתה לא מעכל את השיאים הללו. רק כשאתה מסיים את המשחק ומסתכל על הסטטיסטיקה. אני מקווה להמשיך לשחק ולהצליח ביורו".

אנגליה ניצחה 0:1 את ספרד

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully