וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: אנגליה ניצחה 0:1 את ספרד

שער של פרנק למפארד בדקה ה-49 סידר לנבחרת שלושת האריות, ששיחקה ללא טרי ורוני, ניצחון יוקרתי על אלופת העולם

סבב משחקי האימון הראשונים לקראת יורו 2012 נסגר הערב (שבת) עם המשחק המרכזי בין אנגליה לספרד. נבחרת שלושת האריות, נטולת ווין רוני, הצליחה לנצח את אלופת אירופה והעולם 0:1 משער של הקפטן הזמני פרנק למפארד בדקה ה-49. במשחק שנערך עוד קודם לכן, הצליחה ווילס (שלא תשחק ביורו) לנצח 1:4 את נורבגיה, שגם היא לא תשחק באליפות אירופה לאומות.

פרנק למפארד שחקן נבחרת אנגליה (ימין) חוגג עם פיל ג'ונס. GettyImages
קיבל את סרט הקפטן והחזיר עם שער. למפארד/GettyImages

אנגליה - ספרד 0:1

שלושה משחקי אימון ברציפות לא הצליחה נבחרת שלושת האריות לנצח את הלה רוחה. אז ספרד חזרה למפגש מול אנגליה בוומבלי, לראשונה שהשתיים הללו נפגשות באצטדיון הלאומי של בריטניה מאז רבע גמר יורו 1996, והנבחרת של פאביו קאפלו הצליחה לנצח 0:1 משער של פרנק למפארד בדקה ה-49. אנגליה תשחק ביום שלישי מול שבדיה בבית, בעוד הספרדים ייצאו למשחק חוץ מול קוסטה ריקה

אמנם מדובר במשחק אימון בלבד, וכבר למדנו בעבר מה הם שווים לעומת המשחקים הרשמיים, אבל עדיין מבחינת אנגליה מדובר בסוג של הישג. הנבחרת של פאביו קאפלו, שמרבה לפשל מול נבחרות בסדר הגודל של אלופת העולם ואירופה, הצליחה סוף סוף לרשום ניצחון על אחת כזו ויכולה בהחלט לשאוב עידוד מהניצחון הזה. מה עוד שאנגליה שיחקה ללא ווין רוני, שייעדר משלושת משחקי שלב הבתים ביורו בשל הכרטיס האדום שספג מול מונטנגרו וקיבל מנוחה גם הפעם כדי להרגיל את הנבחרת לשחק בלעדיו, וג'ון טרי, שמעורב בפרשת הגזענות לכאורה כנגד אנטון פרדיננד. גם בלי שני השחקנים הכל כך דומיננטיים האלה, היא בסך הכל נראתה בסדר.

מנגד, ספרד הייתה רחוקה מלהרשים על אף שעלתה בהרכב חזק מאוד מבחינתה עם צ'אבי, אינייסטה, וייה, צ'אבי אלונסו וכל שאר הכוכבים. הלה רוחה אמנם ביצעו את הנעת הכדור הכל כך אופיינית שלהם, אבל לא היו כל כך תכליתיים ולא הצליחו לתרגם את הנעת הכדור הזו למסירות עומק ומצבים אמיתיים, כשגם המצבים האמיתיים הבודדים שלהם הגיעו לאחר טעויות בהגנת אנגליה או בעיטה מרחוק של וייה.

דקה 11: וולקוט הכניס מסירת עומק לג'ונסון, שהעביר מסירת רוחב, אך נבלם.

דקה 32: דויד סילבה קיבל מסירה באגף שמאל וניסה לבעוט מזווית קשה, הארט קלט.

דקה 40: סילבה קיבל כדור עומק מצוין ונותר לבד מול הארט, אך הקוון הניף את הדגל לנבדל שלא היה.

דקה 49: גול! הגבהה של מילנר בכדור חופשי מצאה את בנט, שנגח לקורה. למפארד הגיע ראשון לריבאונד ודחק פנימה. 0:1 לאנגליה.

דקה 56: צ'אבי אלונסו הכניס מסירת עומק לוייה, שעבר את הארט ובעט מזווית קשה לרשת החיצונית.

דקה 73: הרחקה לא טובה של ג'ונסון הגיעה דווקא לוייה, שבעט נהדר מ-22 מטר כדור שנעצר בקורה.

דקה 89: וייה קיבל מסירת עומק נהדרת והעביר רוחב לפברגאס, שבעט משמונה מטר החוצה. החמצה אומללה של קשר ברצלונה.

הרכב אנגליה: ג'ו הארט, גלן ג'ונסון, פיל ג'אגיילקה, ג'ולאון לסקוט, אשלי קול, פיל ג'ונס (ג'ק רודוול, 57), סקוט פארקר (קייל ווקר, 85), פרנק למפארד (גארת בארי, 57), ג'יימס מילנר (אדם ג'ונסון, 76), תיאו וולקוט (סטיוארט דאונינג, 46), דארן בנט (דני וולבק, 64).

הרכב ספרד: איקר קסיאס (פפה ריינה, 46), סרחיו ראמוס (קרלס פויול, 75), ג'ראר פיקה, ג'ורדי אלבה, אלברו ארבלואה, צ'אבי (ססק פברגאס, 46), סרחיו בוסקטס (פרננדו טורס, 64), צ'אבי אלונסו, אנדרס אינייסטה (סנטי קאסורלה, 75), דויד סילבה (חואן מאטה, 46), דויד וייה.

ווילס - נורבגיה 1:4

נבחרת ווילס רשמה קמפיין מוקדמות יורו מאכזב במיוחד, כשסיימה במקום הרביעי מבין חמש נבחרות בבית ז' עם תשע נקודות בשמונה משחקים, אך אין ספק שמדובר בנבחרת מלאת כישרון. היום הוכיחו הוולשים מעט מכך כשניצחו 1:4 את נורבגיה, שסיימה שלישית בבית שלה.

ווילס עלתה ליתרון כבר בדקה ה-11 כשמסירת עומק של סטיב מוריסון מצאה את גארת' בייל וקשר טוטנהאם הנהדר בעט בחצי יעף טיל לפינה הקרובה כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-16 הצליחו הוולשים לכבוש את השני כשקרייג בלאמי הנהדר פרץ קדימה עם הכדור, לא מצא שחקן פנוי והחליט לבעוט מ-16 מטר כדור נהדר לפינה הרחוקה וזה 0:2 לווילס. הנורבגים עוד צימקו בדקה ה-61 משער של אריק הוסקלפ, אך צמד של סם ווקס בדקות ה-88 ו-89 סידרו לוולשים 1:4 גדול.

פרנק למפארד מגן על ג'ון טרי

קרואטיה, אירלנד וצ'כיה בדרך ליורו, רק תיקו לפורטוגל

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully