וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוק ג'קסון: "רצינו לנצח בשביל עודד קטש, זה מגיע לו"

12.11.2011 / 22:30

פורוורד הפועל ירושלים שמח מהניצחון על אשדוד והקדיש אותו למאמנו. קטש: "עוד נשתפר". במלחה רוצים לצרף את רון סטיל

משבר? נראה כרגע כמו סיוט רחוק בהפועל ירושלים. הקבוצה של עודד קטש, שפתחה את העונה רע מאוד עם ניצחון אחד בשלושה משחקים, השיגה הערב (שבת) ניצחון שני ברציפות עם 73:84 על מכבי אשדוד, במסגרת פתיחת המחזור החמישי בליגת העל. הקבוצה של עופר ברקוביץ', שחגג יום הולדת היום, ספגה הפסד שלישי בארבעה משחקים.

ללא קשר לניצחון, בירושלים מעוניינים לצרף את רון סטיל, ששיחק בעבר בבני השרון. הפרטים עימו כבר סוכמו ועל כן ביקש סטיל להשתחרר מטופאש בורסה הטורקית, אולם השלמת העסקה תלויה בהצלחת השחקן להשתחרר מהטורקים - הדורשים עבור שחרורו פיצוי גבוה.

עודד קטש, מאמן הפועל ירושלים, אמר בסיום: "אני מאוד כעסתי במחצית כי באנו עם תוכנית מסוימת, דברים הגנתיים שמחוסר ריכוז לא ביצענו. הם הענישו אותנו, וזה חלק מהעניין. הם הובילו עלינו ב-14 ריבאונד במחצית, וזה מה שתיקנו בהמשך".

על היכולת של דן גרונפלד אמר קטש: "דן משחק עם הלב, הוא יתחבר ויהיה יותר טוב כשנלמד להשתמש בו. אנחנו עדיין לא יודעים להשתמש בו כמו שצריך. יש שחקנים שעבורם זו עונה ראשונה בישראל, אני מדבר על הזרים והם ישתפרו ואז גם הקבוצה כולה תשתפר. ורנאדו גם יהיה טוב יותר".

לוק ג'קסון הוסיף: "המאמן פשוט שם אותי בעמדה טובה יותר עבורי, ואני פשוט שמח שאני משחק טוב. היינו קבוצה צעירה, ועכשיו יש הבדל מאיך שנראינו קודם. אני פשוט שמח שאנחנו נמצאים בעמדה טובה לנצח. במחצית השנייה הגענו למשחק כדי לנצח למרות שלא פתחנו טוב. אשדוד היא קבוצה נהדרת ויש לה שחקנים טובים, אבל היו לנו יותר קליעות טובות. אני שמח שניצחנו בשביל המאמן כי זה מגיע לו".

בריאן רנדל התייחס ליכולת של הקבוצה שלו הערב: "התחלנו קצת לאט, שיטת המשחק לא עבדה בהתחלה. למזלנו הייתה לנו אנרגיה כדי לעצור אותם ואת משחק המעבר שלהם. באנו בצורה טובה למחצית השנייה ושיחקנו טוב. הראינו שאם אנחנו באים מוכנים למשחק אז אנחנו מנצחים".

רנדל התייחס גם למשחק היורוקאפ מול בי סי דונייצק הצפוי לירושלים: "אם ננצח ביורוקאפ זה יעזור לקראת המשחק מול מכבי, אבל אני לא חושב עדיין על המשחק הזה. אני בטוח שאנחנו יכולים להתמודד מול מכבי. חולון וגליל במשחק אחד שינו את כל העונה, אז אנחנו כמו כל קבוצה טובה בליגה יכולים לעשות משהו. אני לא אומר שאנחנו ננצח או נפסיד, אבל נבוא להתחרות".

עופר ברקוביץ', מאמן מכבי אשדוד, נשמע מאוכזב וניסה לנתח את הירידה ביכולת של הקבוצה שלו במחצית השנייה: "מהרבע השלישי משחק ההתקפה שלנו כבר נעצר. גם כשניסינו לדחוף את הכדור פנימה, הזריקות שלנו לא נכנסו. עשינו דברים שלא רצינו לעשות. הם פתחו טוב את המחצית השנייה, ההפרש משקר והמשחק הזה לא היה כזה לדאבל פיגר. מגיע קרדיט להגנה של ירושלים על החצי השני. יש לנו סגל טוב, בטח כשג'וש דאנקן יחזור, וזה יקרה בקרוב. גם בשנה שעברה התחלנו בצליעה ולקח לנו קצת זמן. לקחנו הרבה דברים טובים מהמחצית הראשונה".

פורוורד אשדוד ג'וש קרטר ניתח את ההפסד: "פתחנו את המשחק טוב, שלטנו במשחק במחצית הראשונה. במחצית השנייה יצאנו מתוכנית המשחק שלנו, ירושלים קלעו זריקות בסוף ואנחנו החטאנו זריקות פנויות. התפזרנו קצת במחצית השנייה, הם האטו אותנו והצליחו לעצור אותנו".

קרטר התייחס גם לפתיחת העונה המאכזבת של קבוצתו: "זה עדיין שלב מוקדם של העונה, הפסדנו לשתי הקבוצות הכי טובות בליגה, אנחנו צריכים עדיין להבין איך לנצח משחקים. אני לא רוצה לדבר על שופטים".


כדורסל בוואלה! ספורט

הפועל ירושלים ניצחה 73:84 את מכבי אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully