וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'זארה פראנדלי: "השער חשוב מאוד לבאלוטלי"

מאמן נבחרת איטליה התעודד מההופעה של החלוץ המתוסבך מול פולין. יואכים לב: "התעודדתי ממה שראיתי מול אוקראינה"

בזמן ששמונה הנבחרות שהעפילו לפלייאוף העלייה ליורו 2012 נאבקו אתמול (שישי) במשחק הראשון שלהן, ניצלו מרבית הפייבוריטיות לזכייה בטורניר את הפגרה לקיום משחקי ידידות שפתחו לנו את התיאבון לקראת הקיץ.

גרמניה התארחה באוקראינה, באצטדיון בו ישחוק גמר היורו, וחזרה עם 3:3 שהציג את היכולת ההתקפית של שחקניו של יואכים לב, אך גם הרבה חורים בהגנה, בעיקר במחצית הראשונה בסיומה פיגרו הגרמנים 3:1 והתקשו להסתגל למערך החדשני של המאמן שכלל שלושה שחקנים בלבד בחולייה האחרוית.

"רציתי לבחון את המערך הזה במשחק ידידות ולא במשחק משמעותי", הסביר המאמן הגרמני, שנבחרתו תארח את הולנד בברמן ביום שלישי. "בסופו של דבר התעודדתי ממה שראיתי, כי השחקנים לא ויתרו עד הסיום והתעקשו למחוק את הפיגור עד שהם עשו זאת.

גם איטליה הגיעה לבקר את אחת ממארחות היורו, וניצחה 0:2 בפולין משערים של מריו באלוטלי וג'יאמפאולו פאציני. ביום שלישי תפגוש הסקואדרה אזורה את אורוגוואי הלוהטת למשחק מסקרן באולימפיקו ברומא.

"השער הזה חשוב מאוד בשביל מריו", פירגן צ'זארה פראנדלי לחלוץ המתוסכל של מנצ'סטר סיטי. "ובלי קשר הוא שיחק מצוין. היה חשוב לנו להציג משחק מאוזן, והשחקנים הגיעו למגרש בגישה הנכונה. פולין היא יריבה חזקה, אבל למרות שהתקשנו המשכנו לנסות למצוא פרצות בהגנה שלהם, הגענו להרבה מצבים והצלחנו לשמור על שער נקי".

במשחק מעניין נוסף גברה צרפת 0:1 על ארצות הברית בסטאד דה פראנס משער של לוק רמי. "הם נבחרת מאוד פיזית והם עמדו מולנו מצוין", אמר לורן בלאן. "היו לנו כמה דברים טובים וכמה דברים רעים במשחק, נעבוד על מה שצריך לשפר". מהעבר השני ניסה יורגן קלינסמן לתרץ עוד הפסד של נבחרתו: "כמובן שציפינו לכבוש לאור הצורה בה שיחקנו, אבל זה היה מסוג המשחקים בהם טעות אישית אחת או שתיים עולה ביוקר".

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully