וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השביתה בליגת הנשים: חילופי ההאשמות לא נפסקים

11.11.2011 / 14:16

באיגוד תקפו את ניר אלון ש"מחזיק את השחקניות בנות ערובה". תגובת ארגון השחקנים: "נסיון לא הוגן להסיט את הדיון מהעיקר"

עוד יום סוער עובר על כל המעורבים בנסיון לקיים את עונת ליגת העל לנשים. לאחר התקדמות מסוימת שנרשמה בין שחקניות הליגה ואיגוד הכדורסל, החליפו היום (שישי) נציגי הצדדים האשמות ששוב חשפו כי הדרך להסכם שיסיים את השביתה עדיין ארוכה.

היום התחיל עם הודעה לעיתונות שפרסם דובר איגוד הכדורסל מוטי אקסמיט, שהתייחס בין היתר לסיכום אליו הגיעו הצדדים ביום רביעי לפנות בוקר, אך הדגיש: "מאז מסרב מורשה החתימה מטעם השחקניות, ניר אלון, לחתום על מזכר ההבנות שכל סעיפיו ובמיוחד הסעיפים המהותיים - הובהרו!!! השחקניות לא חוזרות להתאמן, בהוראת ניר אלון, המחזיק את השחקניות 'כבנות ערובה' לשם מהוויו האישיים. באיגוד הכדורסל ובמינהלת הנשים קוראים לשחקניות לחזור לפעילות מלאה וסדירה בקבוצותיהן. ניר אלון מסרב לחתום והודיע היום כי אין לו זמן, כיוון שהוא לוקח את בנו לאימון".

יו"ר איגוד הכדורסל שי שני ויו"ר מנהלת הליגה גדעון בריקמן הוסיפו באותה הודעה: "כואב לנו על השחקניות ועל מה שהן עוברות בגלל מלחמות אגו שמנהל ניר אלון על גבן של השחקניות".

מיותר לציין כי התגובה של אלון לא איחרה להגיע. להלן הדברים שנכתבו מטעם ארגון השחקנים:

"לנוכח הניסיון של איגוד הכדורסל להציג את יושב ראש ארגון השחקנים ניר אלון, כמי שרק בגללו לא חוזרות שחקניות הכדורסל לפעילות אנו מבקשים להבהיר - אתמול, יום חמישי, התקיימו שיחות בין היועץ המשפטי של הארגון, עורך הדין רן קידר, לבין היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל. בערב הודיע היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל כי אין באפשרותו להמשיך במגעים ולהעביר לארגון את ההסכם החדש לעיון, בשל סיבות אישיות. רק הבוקר אחרי שניר אלון הפציר בו הועבר ההסכם מעט אחרי השעה עשר בבוקר לעיון נציגי הארגון".

"מדובר בהסכם שנעשו בו שינויים רבים ובשעה זו היועצים המשפטיים של הארגון וההסתדרות בוחנים את ההסכם ובזמן הקרוב יעבירו ליועץ המשפטי של איגוד הכדורסל את ההערות. רק אחרי שתושג הסכמה מלאה וההסכם ייחתם תוך כדי הבטחה מלאה כי השחקניות מוגנות בפני תביעות מכל סוג שהוא וכל הסעיפים האחרים בהסכם ינוסחו בצורה שתבטיח שבעתיד ניתן יהיה לאכוף את מה שסוכם, רק אז ישובו השחקניות לפעילות מלאה.

"ההודעות האחרונות של דובר איגוד הכדורסל והמתקפה מעוררת הגיחוך על יושב ראש ארגון השחקנים הם ניסיון לא הוגן להסיט את הדיון מן העיקר והן לא מוסיפות כבוד לאיגוד הכדורסל וליושב הראש החדש של המנהלת גדעון בריקמן".

שביתה בליגת הנשים:

הקבוצות התחייבו לא לתבוע את השחקניות
ארגון השחקנים: "לא ברורה לנו התדהמה באיגוד"
כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully