וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: נובאק דג'וקוביץ' פרש מטורניר פריס

הכאבים בכתף הכריעו את המדורג ראשון בעולם, שלא יעלה למשחק רבע הגמר מול צונגה: "אני חייב לחשוב על הבריאות שלי"

נובאק דג'וקוביץ' נאלץ לעבוד קשה מאוד כדי להעפיל לרבע גמר טורניר פריס אמש (חמישי), אלא שהיום התברר כי המאמץ הקשה החמיר את פציעתו בכתף והוא נאלץ לפרוש מטורניר המאסטרס היוקרתי. "משפחה וחברים יקרים, אני נאלץ להודיע בצער רב על פרישתי מהטורניר", כתב המדורג ראשון בעולם בחשבון הטוויטר שלו.

"דחפתי את עצמי עד השיא, ואחרי המשחק אתמול מצב הכתף שלי החמיר", הוסיף הסרבי, שלמעשה שלח את ג'ו ווילפרד צונגה לשלב חצי הגמר של הטורניר. "אני חייב להיות מקצוען ולדאוג לבריאות שלי, למרות שהרצון שלי כשחקן מקצועני הוא להמשיך לשחק עד טיפת האנרגיה האחרונה שלי. אני מתנצל עבור כל אותם אנשים שקנו כרטיסים כדי לבוא ולצפות בי משחק".

כזכור, דג'וקוביץ' החמיץ את טורניר המאסטרס בשנחאי בשל הכאבים בכתף, כאבים שהפריעו לו גם בטורניר באזל בו הודח בחצי הגמר אחרי הפסד מפתיע לקיי נישיקורי. "העונה הזאת היתה ארוכה ומעייפת. כל המשחקים שלי היו ברמה הכי גבוהה, ועכשיו הגוף שלי משתוקק לתקופת החלמה. אני מקווה שאתם מבינים", חתם המדורג ראשון בעולם את הודעת ההתנצלות שלו. דג'וקוביץ' צפוי לשוב למשטח לטורניר הגדול האחרון של העונה, שיצא לדרך ב-20 בנובמבר בלונדון.

אגב, דג'וקוביץ' הרוויח 1.6 מיליון דולר מעצם השתתפותו בטורניר, כחלק מהנסיון של מארגני סבב ה-ATP למשוך את הטניסאים הטובים בעולם לטורנירי המאסטרס.

אמש בפריס: ניצחון 18 ברציפות לאנדי מארי

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully