וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר עלה לרבע הגמר בטורניר פריס

השוויצרי ניצח 2:6, 4:6 את רישאר גאסקה המקומי, ויפגוש את מונאקו. גם דג'וקוביץ', מארי, צונגה, ברדיך ופרר ברבע הגמר

רוג'ר פדרר לא ממש התקשה לעלות הערב (חמישי) לרבע הגמר בטורניר ברסי בפריס, מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP. הפונמן השוויצרי, המדורג במקום הרביעי בעולם, ניצח 2:6, 4:6 את רישאר גאסקה הצרפתי ורשם את הניצחון ה-799 בקריירה שלו. אם ינצח ברבע הגמר, הוא יהיה הטניסאי השביעי בהיסטוריה שמשיג 800 ניצחונות.

"אני חושב ששיחקתי ממש טוב", אמר פדרר, "היה לי תזמון מצוין מקו הבסיס. אולי המערכה השנייה הייתה קצת מלחיצה, אבל זה בזכות החבטות הנהדרות של גאסקה".

פדרר יפגוש ברבע הגמר את חואן מונאקו הארגנטינאי, שהגיע לגמר ולנסיה ביום ראשון האחרון, ועלה בעצמו לרבע הגמר לאחר שמרדי פיש פרש במשחק מולו. התוצאה בין השניים הייתה 1:6, 7:6 (6), 1:2 לטובת פיש.

אחרי שהודח בחצי גמר טורניר באזל, נובאק דג'וקוביץ' משתדל לתת את כל מה שיש לו רגע לפני שהעונה המופלאה שהוא חווה תסתיים. הטניסאי הסרבי העפיל לרבע הגמר בטורניר המאסטרס בפריז אחרי ניצחון לא פשוט על ויקטור טרויצקי 6:4, 3:6, 1:6, ובשלב הבא הוא יפגוש את ג'ו-ווילפריד צונגה, שניצח 3:6, 4:6 את אנדראס ספי האיטלקי.

המשחק דווקא לא נפתח טוב עבור המדורג ראשון בעולם, כשלטרויצקי היו שש אפשרויות שבירה ומתוכן הוא ניצל שתיים כדי לנצח 4:6 את המערכה הראשונה. במערכה השנייה היוצרות התחלפו אחרי שדג'וקוביץ' השיג שבירה מוקדם, אבל בן ארצו חזר ל-2:2 כשמשם הסרבי הבכיר דהר קדימה ל-3:6. המערכה המכרעת התנהלה במעמד צד אחד בלבד, כשנולה שלט ביד רמה והשלים את הסיפור עם 1:6 קליל.

מי שעבד הרבה פחות קשה הוא אנדי מארי, שמוכיח שהוא בכושר מצוין לקראת סוף השנה אחרי הזכיות בשנחאי, טוקיו ובנגקוק, כשכעת הוא ניצח בפעם השמינית בקריירה שלו את אנדי רודיק האמריקאי, שהידרדר למקום ה-15 בעולם. הסקוטי שבר ארבע פעמים את האמריקאי תוך שעה, וניצח בקלות 2:6, 2:6 בדרך לרבע הגמר, מה שמאריך את רצף הניצחונות שלו ל-18 והוא ינסה לרשום ניצחון נוסף גם על תומאס ברדיך. דויד פרר ניצח עם 3:6, 2:6 על אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני ויפגוש את ג'ון איזנר האמריקני, שניצח במשחק שסגר את שמינית הגמר 4:6, 2:6 את פליסיאנו לופס בקרב בין שניים מהמגישים העוצמתיים ביותר בסבב.

מלבד המשחק הזה, תומאס ברדיך העפיל לשלב רבע הגמר. הטניסאי הצ'כי ניצח 5:7, 4:6 את ינקו טיפסרביץ' כדי להשיג את המקום בשמונת האחרונים ולהבטיח את מקומו בטורניר סוף השנה בלונדון. הניצחון של ברדיך גם שלח את ג'ו-ווילפריד צונגה ומארדי פיש לטורניר שייפתח ב-20 בנובמבר. כעת הושלמה תמונת המשתתפים שתכלול גם את דג'וקוביץ', רפאל נדאל, אנדי מארי, רוג'ר פדרר ודויד פרר.

עדכון ראשון: 15:07

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully