וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארגנטינה: סרחיו אגוארו ייעדר מול בוליביה

כוכב מנצ'סטר סיטי סובל מפציעה במפשעה ויחמיץ משחק שלישי במוקדמות מונדיאל 2014. פאסטורה יחליפו (22:00, ספורט1)

צמד משחקים גורליים מצפים לארגנטינה בימים הקרובים, כאשר האלביסלסטה יפגשו את בוליביה וקולומביה במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014. אלא שהיום (שישי) קיבלו שחקניו של אלחנדרו סבאלה חדשות רעות מאוד, כאשר התברר כי סרחיו אגוארו לא יוכל לעזור לחבריו במבחן הראשון מבין השניים, הערב (22:00, ספורט1 ו-HD) מול הבוליביאנים.

כוכב מנצ'סטר סיטי, שנמצא בכושר מצוין, נפצע באימון המסכם שקיימה נבחרת ארגנטינה, ומספר שעות לאחר האימון התברר כי הוא סובל ממתיחה במפשעה - מתיחה דומה לזו שגרמה לו להחמיץ את משחק הסיטיזנס מול אסטון וילה לפני מספר שבועות בפרמיירליג. אגוארו החמיץ גם את שני המשחקים הראשונים של האלביסלסטה בקמפיין, ומי שככל הנראה יחליף אותו הערב חאבייר פאסטורה. ביממה הקרובה יתברר האם הסופרסטאר של סיטי יהיה כשיר למשחק החוץ של ארגנטינה מול קולומביה ביום שלישי.

סבאלה התייחס לפציעה של אגוארו, אישר כי קשר פריס סן ז'רמן יחליפו בהרכב, וחשף את ה-11 הפותחים שלו הערב: סרחיו רומרו, פבלו סבאלטה, ניקולס בורדיסו, מרטין דמיקליס, קלמנטה רודריגס, פרננדו גאגו, חאבייר מסצ'ראנו, ריקרדו אלבארס, חאבייר פאסטורה, ליאונל מסי וגונזאלו היגואין.

מה עוד מצפה לנו בדרום אמריקה הערב?

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully