וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו היגואין: "חייבים להתגבר על ההפסד לונצואלה"

ארגנטינה לא תסתפק בפחות מניצחון על בוליביה במוק' המונדיאל (ו', 22:00), אורוגוואי - צ'ילה (כל המשחקים בספ'1)

בעוד באירופה עדיין מתחרים על ארבעת המקומות האחרונים ביורו 2012, בדרום אמריקה כבר מתגוששים במוקדמות המונדיאל ומחר (שישי) ייפתח המחזור השלישי שיגלוש אל תוך הלילה.

במשחק שיפתח את המחזור תארח ארגנטינה את בוליביה, ולאחר מכן אורוגוואי וצ'ילה תעלנה למפגש מסקרן במונטבידאו. שני המשחקים שיחתמו את המחזור יפגישו את פרגוואי עם אקוואדור ואת קולומביה עם ונצואלה.

אגב, שלושת המשחקים הללו: ארגנטינה - בוליביה, אורוגוואי - צ'ילה ופרגוואי - אקוואדור יהיו שחזור של משחקים מהקופה אמריקה לפני מספר חודשים. אז שלושתם הסתיימו בתיקו. מה יהיה הפעם?

ארגנטינה - בוליביה (22:00, ספורט1 ו-HD)

ההיסטוריה הרחוקה אמנם מספרת שבוליביה אחת מנמושות היבשת, אבל ההיסטוריה הקרובה יותר דווקא אומרת שהיא עושה לארגנטינה צרות. אף אחד בארגנטינה לא ישכח את התבוסה 6:1 במוקדמות המונדיאל הקודם עם דייגו מראדונה על הקווים וכשהאלביסלסטה ביקשו לנקום בקופה אמריקה הביתי בקיץ האחרון, הם הסתפקו ב-1:1 מאכזב ביותר.

בוליביה תנסה להמשיך לעשות נזקים, אבל על הנייר שוב נראה שזה הזמן של ארגנטינה להשיג נקמה ספורטיבית. אנחל די מריה שנמצא בכושר מצוין, פצוע ולא ישחק, אבל למאמן אלחנדרו סאבלה יש אינסוף כישרון בסגל שלו, בטח יותר מזה של המאמן היריב גוסטבו קינטרוס, לו יש את הסגל הכי חלש ביבשת הדרומית.

סרחיו אגוארו ופרננדו גאגו אמורים לעלות בהרכב וגונסאלו היגואין, שכבש שלושער נגד צ'ילה במשחק הפתיחה של המוקדמות, ינסה לשמח את האוהדים במונומנטל. אחרי הפסד מביך לוונצואלה במשחק הקודם, הארגנטינאים לא יסתפקו בדבר מלבד ניצחון והיגואין אמר: "אנחנו חייבים להתגבר על ההפסד לוונצואלה. בוליביה תתגונן ונצטרך למצוא את נקודות התורפה בהגנה שלהם".

אורוגוואי - צ'ילה (00:00, ספורט1 ו-HD)

שתי הנבחרות שתפגשנה מחר במונטבידאו קיוו להגיע למשחק בסגלים יותר חזקים. אורוגוואי תחסר את דייגו פורלאן, אבל הרננדס, וולטר גרגאנו ואלברו פרננדס - כולם פצועים, אבל לצ'ילה יש צרות משלה והמאמן קלאודיו בורגי השעה לפני המשחק חמישה שחקנים שהגיעו שיכורים לאימון, ביניהם שלושה שחקנים שפתחו ברוב המשחקים הרשמיים של הלה רוחה בשנים האחרונות: ארתורו וידאל, ז'אן בוסג'ור וגונסאלו חארה.

אורוגוואי - אלופת דרום אמריקה למי ששכח - תעלה למשחק כפייבוריטית, בעוד צ'ילה תציג את אלכסיס סאנצ'ס שחזר מפציעה. ארבעת המשחקים הרשמיים האחרונים בין הנבחרות הסתיימו ללא הכרעה והמשחק עשוי להתפתח בכל כיוון.

פרגוואי - אקוואדור (2:00, ספורט1 ו-HD)

אחרי פתיחה צולעת ואיסוף נקודה אחת משש אפשריות, בפרגוואי מבינים שהשתתפות במונדיאל חמישי ברציפות תהיה הפעם קשה בהרבה. בפעם האחרונה ששתי הנבחרות הללו נפגשו באסונסיון, פרגוואי ניצחה 1:5 ובסך הכל מאזן המפגשים בין הנבחרות בעיר הבירה הפרגוואית עומד על שישה משחקים ושישה ניצחונות לנבחרת הביתית במשחקי מוקדמות מונדיאל. אז מה יהיה הפעם?

קולומביה - ונצואלה (2:00)

אחרי ניצחון היסטורי על ארגנטינה וכשזכרון הקופה אמריקה המוצלח עדיין טרי, בוונצואלה מאמינים ביכולתם לעלות למונדיאל ראשון אי פעם. מצד שני, קולומביה רוצה לחזור לבמה המרכזית של הכדורגל העולמי והסגל המבריק שלה בהחלט יכול להצעיד אותה לשם. ונצואלה הפסידה בחמישה מתוך שישה משחקי המוקדמות הקודמים שלה בקולומביה, אבל ניצחה אחד שהתקיים בבראנקייה. הקולומביאנים כנראה לא מאמינים בתאוריות של נאחס ומחר יארחו את המשחק באותו אצטדיון בו הפסידו לשכנה.


כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully