וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה אוסטפלד: "כתשו אותי בתקשורת והשמיצו אותי"

מאמנת רמת השרון המשיכה להתנגד לשביתה בליגת העל לנשים. איגוד הכדורסל: "לא מבינים מדוע השחקניות אינן במגרש"

פרשת שביתת השחקניות מסרבת להסתיים. אחרי הפגישה הלילית של ארגון השחקניות אתמול (רביעי), היום הודיע איגוד הכדורסל שמנהלת ליגת העל תתכנס בשעה 13:00 לישיבת התארגנות לקראת חזרה לפעילות סדירה של הליגה, לאחר שזו הופסקה עקב השביתה שהכריזה ההסתדרות.

במנהלת הליגה ובאיגוד הכדורסל הודיעו כי הם מצפים לשובן של השחקניות לאימונים. "אנחנו לא מבינים מדוע השחקניות אינן במגרש, לאחר שהאיגוד והמנהלת מילאו באופן מלא את חלקם במתווה", נמסר בהודעת האיגוד. "לא הופתענו שניר אלון מנסה להתחמק מאחריותו בכאוס שנוצר, בורח מחובתו לשחקניות 'הפצועות בשטח', אותן שלח למאבק המיותר, ומתעלם מחובתו לשלם להן דמי שביתה".

באיגוד טוענים שהדרישה של אלון שהקבוצות תשלמנה בגין ימי השביתה הינה "דרישה חצופה, מתנשאת ובחזקת 'הרצחת וגם ירשת'". עוד הוסיפו באיגוד: "שוב הוכיח ניר אלון שהוא מנהל מאבקים מיותרים על גבם של שחקני ושחקניות הכדורסל בישראל".

שי שני: ”התנהלות השחקניות נעשית בחוסר תום לב”

אוסטפלד: "התקשורת החליטה לחסל אותי"

אורנה אוסטפלד הגיבה היום להאשמות נגדה בימים האחרונים, על כך שהיא אחת מהאחראיות הגדולות לביטולה של ליגת הנשים בעקבות התעקשותה לשיתוף ארבע זרות. הטענות כלפיה היו שאוסטפלד מתעקשת על ארבע זרות לאחר שקבוצתה רמת השרון איבדה את לייני סלווין ליריבה הגדולה מרמלה, ולאחר שהבינה שהדרך היחידה שקבוצתה יכולה להתמודד על התואר היא בעזרת שחקניות חיזוק זרות.

"זו התדמית שהתקשורת החליטה לעשות - לחסל את הכוהנת של כדורסל הנשים. איך אפשר לבוא ולהגיד שאני נגד השחקנית הישראלית? אני גידלתי כמעט את כל השחקניות הישראליות, אבל אני נגד השביתה", אמרה היום בכעס אוסטפלד לתוכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל".

"כבר לפני שנתיים הבנו שחייבים למלא את השורות כצו השעה", תקפה אוסטפלד. "30 שחקניות פרשו מליגת העל, שחקניות שיכלו לצרף רמה גבוהה - או עזבו לקולג'ים, או בכלל פרשו מהמשחק. כדי לבנות ליגה והרכבים איכותיים, צריך בכל קבוצה 11 שחקניות, ואין מספיק שחקניות ואתה נשאר עם שוקת שבורה. יש קבוצות שבונות על שחקניות נערות, שלא יכולות לשחק".

"איגוד הכדורסל החליט לשנות את התקנון", המשיכה מאמנת רמת השרון. "ולא בהרבה. תמיד היו ארבע זרות על המגרש - שתי זרות ושתי בוסמניות - אז מה השתנה? מבחינה מקצועית, זה טוב לשחקניות, להתמודד עם הרמה הכי גבוהה ועם כוכבות זרות". לסיום הבטיחה אוסטפלד: "כתשו אותי בתקשורת והשמיצו אותי. את חלקם אני אתבע דיבה, ואולי אעשה קצת כסף".

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully