וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה: "רונאלדו הוא שחקן יותר שלם ממסי"

כוכבה של ריאל מדריד התבקש להשוואה המוכרת, והוסיף על התקופה הקשה: "בכיתי הרבה פעמים, לא חשבתי לפרוש"

אחרי שחזר לעצמו והתגבר על התקופה הקשה שחווה, כוכבה של ריאל מדריד קאקה נפצע ולצערו הרב יחמיץ את משחקי הידידות של ברזיל. היום (רביעי) הוא התראיין בברזיל וסיפר על מה שעבר עליו בשנים האחרונות שבהן נפצע וגם כששיחק לא היה טוב.

"אחרי משחק נגד ויאריאל מוריניו ישב איתי ושאל אותי מה אני רוצה לעשות", סיפר הברזילאי. "הוא אמר לי שהוא אוהב אותי, אבל אם אני רוצה לעזוב, הוא יעזור לי בזה. אמרתי לו: 'מיסטר, אני לא עוזב את מדריד'. אחרי זה דיברתי עם פלורנטינו פרס, שאמר לי שהוא דיבר עם המאמן. הם אמרו שאין צורך למכור אותי ושאני צריך להיות סבלני ורגוע".

קאקה גם סיפר על הרגעים הקשים: "הייתי בטוח שאני אחזור לרמות הגבוהות. לא ידעתי מה לא בסדר. היו זמנים שהרגשתי כמו רובוט, זזמתי בצורה מאוד מכנית על הדשא. לא הרגשתי הנאה, היו לי כאבים אחרי האימונים. לא ידעתי מה יהיה איתי, אבל אף פעם לא חשבתי להפסיק לשחק. בכיתי הרבה פעמים, לבד ועם המשפחה שלי".

קאקה גם התייחס ליריבו בברצלונה, ליאונל מסי, וסיפר: "מסי הוא אחד מסוגו. להגיד מיהו השחקן הטוב בעולם זה עניין יחסי. מסי ורונאלדו הם הטובים ביותר בעולם, אבל בכדורגל המודרני כיום כריסטיאנו הוא שחקן יותר שלם ממסי. הוא מבקיע בראש, בשתי הרגליים. אני חושב שרונאלדו הוא השחקן הכי טוב ששיחקתי איתו".

על ההשוואה בין ריאל מדריד לברצלונה, אמר: "מה שמייחד את המשחק של ברצלונה לעומת המשחק שלנו הוא ההחזקה בכדור והסבלנות. לאוהדים של ריאל מדריד אין יותר מדי סבלנות. זו תרבות אחרת. מסי עושה את ההבדל, הוא יכול להכריע את המשחק בכל רגע, אבל למה הוא לא מופיע ככה גם בנבחרת? מכיוון שזה מעמד קולקטיבי, והרבה מאוד תלוי בשחקני הנבחרת".

על ניימאר, שסגר היום על חוזה שישאיר אותו בסנטוס עד 2014, אמר קאקה: "אם הוא ימשיך בקו הזה, ניימאר יגיע רחוק. אני לא יודע אם זה יגיע לרמה של מראדונה או מסי, זה עדיין לא ידוע. אני מקווה שזה יבוא כי זה יעזור לנו הרבה מאוד. הייתי רוצה לראות אותו בקבוצות אירופיות גדולות. כולם רוצים לראות את ניימאר משחק באירופה מכיוון שזה שונה".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully