וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: זיו, לוגסי ועטר יעמדו בפני ועדת משמעת

9.11.2011 / 19:59

השחקנים יופיעו בפני ועדת משמעת פנימית. גורם על התקופה הרעה: "יודעים מה הבעיה". מדוניאנין: "צ'אנס לעלות ליורו"

מכבי תל אביב המשיכה גם הערב (רביעי) להתאמן בסגל חסר, ללא הזרים סאבו פאביצ'ביץ' והאריס מדוניאנין שנמצאים בסגלי נבחרות מונטנגרו ובוסניה לקראת משחק הפלייאוף של מוקדמות היורו. בנוסף לשניים נעדרו גם ארבעת שחקני הנבחרת הצעירה: מואנס דאבור, רועי קהת, דור מיכה ועומר ורד שמתכוננים לצמד משחקי המבחן של הצעירה נגד צרפת מחר וביום ראשון. גם השוער הצעיר ברק לוי, שנמצא בסגל נבחרת הנוער, נעדר מהאימון.

מדוניאנין, שמתכונן למפגש מסקרן נגד כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל, אמר היום לאתר הרשמי של המועדון: "יש לנו צ'אנס לעלות ליורו וסיכוי להעלות חיוך על הפנים של אנשים רבים בבוסניה, שיש בה לא מעט בעיות. במשחק הראשון בבוסניה צפויים להיות 14 אלף צופים, אבל אני בטוח שהם יישמעו כמו 50 אלף. אני מקווה שבסוף המשחק ניסע עם תוצאה טובה למשחק הגומלין באצטדיון האור בליסבון".

ביום חמישי בבוקר צפויים במועדון לסיים את ההתעסקות בענייני המשמעת כאשר יואב זיו, אלירן עטר ומשה לוגסי יעמדו בפני ועדות משמעת פנימיות. בנוגע ללוגסי נודע כי ישנם אוהדים ותיקים, שמנסים ביומיים האחרונים להרגיע את הגזרה בכל הנוגע לקשר הצעיר שכזכור ביצע תנועה מגונה לעבר אוהדי הקבוצה בסיום המשחק נגד בית"ר ירושלים והספיק להתנצל על כך מיד עם יציאתו מחדר ההלבשה.

בתוך כך, מנסים בקרית שלום להרגיע את הרוחות בקבוצה, על מנת לנצל את הפגרה להתאוששות מהתוצאות הלא טובות של הקבוצה בשבועות האחרונים. במכבי תל אביב סימנו את שני משחקי הליגה הקרובים נגד הפועל עכו בחוץ ואחר כך הדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב כקריטיים לקראת המשך המאבקים בצמרת. "הדברים לא נראים טוב בתקופה האחרונה, אבל אנחנו יודעים מה הבעיה ונצטרך לראות איך פותרים אותה", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully