וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: משה לוגסי יעמוד לדין

8.11.2011 / 13:29

התנועה המגונה תעלה לקשר הצעיר ביוקר? צפו באוהדים מכריזים עליו מלחמה. אלברמן וצ'קול עשויים לעזוב בינואר

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

במכבי תל אביב היו מרוצים בעיקר מדבר אחד אמש (שני) – היציאה לפגרה. ההפסד הביתי 1:0 לבית"ר ירושלים היה השלישי של הקבוצה בשבעת המחזורים האחרונים ועם חמש נקודות בלבד מ-15 האפשריות האחרונות, בקבוצה מקווים שהפגרה תסייע למצוא פתרונות למצב.

"זה פשוט היה משחק מגעיל שלנו", התייחס גורם בכיר במועדון למשחק אמש, "במקום ללכת קדימה ולהשתפר עשינו כמה צעדים אחורה", הוסיף הגורם.

גורם נוסף התייחס למצב: "צריך לזכור שמדובר כאן בשחקנים צעירים. היה לנו ברור שיהיו עליות וירידות ושגם יגיעו תקופות פחות טובות. נצטרך לחשוב טוב-טוב מה לעשות במהלך הפגרה, כי מצפים לנו עכשיו שני משחקים מאוד קשים, בחוץ נגד הפועל עכו ואחר כך הדרבי. אנחנו חייבים להתעשת, לאסוף את כולם יחד ולצאת מזה. האוהדים כועסים ומרגישים רע, אבל גם לנו קשה. אם ננצח את עכו ואת הדרבי, כל התמונה תתהפך שוב".

היחיד שקיבל מילים טובות אתמול היה הבלם שרן ייני, ששוב ענד את סרט הקפטן ושבקבוצה ציינו שהוא גילה מנהיגות, מוטיבציה ויכולת טובה מאוד בחלק האחורי.

מי שעמד אמש בעין הסערה, הוא הקשר הצעיר משה לוגסי, שבסיום המשחק ביצע תנועה מגונה לעבר אוהדי הקבוצה, דבר שגרם לכ-200 אוהדים לחכות לו בסיום המשחק ביציאה מחדר ההלבשה, תוך שהם מקללים את הקשר הצעיר ושרים לו שירי נאצה. היום נודע שלוגסי יועמד לועדת משמעת פנימית בעקבות הארוע.

לוגסי התנצל בסיום ואמר: "האוהדים כועסים בצדק, עשיתי משהו לא נכון ואני מתנצל. אני אוהב את הקהל הזה, זה קהל שהרים אותי והביא אותי מהנוער לבוגרים והוא חצי מההצלחה שלי כאן. אני מתנצל וזה לא יקרה שוב. אני אוהב את המועדון הזה".

שחקנים שניגשו ללוגסי הנסער בחדר ההלבשה, שמעו ממנו כי ביצע את המעשה מתוך תסכול וכעס ולאחר שספג קללות רבות ממספר אוהדים עם השריקה לסיום. בזמן שמרבית השחקנים עזבו את אצטדיון רמת גן באוטובוס שעשה דרכו לקרית שלום, יצא לוגסי מיציאה צדדית בלוויית אלירן עטר והשניים נמנעו מלעבור דרך האוהדים הזועמים.

תקרית נוספת התרחשה בספסל הקבוצה, לקראת סיום המחצית הראשונה, כאשר המגן יואב זיו שהוחלף פלט מספר מילים לכיוונו של המאמן מוטי איוניר, שהגיב בכעס כלפי המגן. "לא אמרתי שום דבר יוצא דופן", אמר זיו לשחקנים בחדר ההלבשה, "חבל שניפחו את זה מעבר למה שזה היה באמת, לא קרה שם כלום".

בקרית שלום כבר מדברים בחדרי חדרים על שינויים כאלו ואחרים שצפויים בחלון ההעברות. בצוות המקצועי משוועים לקשר נוסף שיוכל לעזור לדור מיכה בהובלת הכדור במרכז המגרש, אולם נכון לעכשיו אין שמות ספציפיים על הפרק. מצד שני, המאמן איוניר יודע היטב שבכדי לפנות תקציב לרכש הוא יצטרך לשחרר מספר שחקנים, כאשר גל אלברמן ורחמים צ'קול שלא נכללו אמש בסגל, מוזכרים כמועמדים לעזיבה כבר בינואר הקרוב.

היום תקיים הקבוצה אימון שחרור בקרית שלום, ללא האריס מדוניאנין ושחקני הנבחרת הצעירה. החלוץ ברק יצחקי, שמחלים מקרע בשריר הירך האחורי, ינסה להגביר את קצב האימונים במהלך השבוע הקרוב בתקווה לשוב לאימונים מלאים לקראת המשחק הבא נגד הפועל עכו מיד בסיום הפגרה. גם הבלם ניבאלדו צפוי לחזור בתוך שבועיים לאימונים מלאים עם חבריו.

שלום תקווה חושש שהצעירים של מכבי ייכנסו לטראומה

הדרבי התל אביבי הוקדם ל-27 בנובמבר

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 8:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully