וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים זרים קוראים לאיגוד: קבלו את העסקה של הליגה

לחלק מהשחקנים הזרים נמאס והם רוצים לשים סוף לשביתה. ומיהו הנשיא לשעבר שמעורר שמועות בנוגע למעורבותו במו"מ?

נדמה שאחרי 130 ימים של שביתה בליגה הטובה בעולם, לחלק משחקני ה-NBA נמאס מהשביתה, שלא מתקרבת כרגע לסיום. על פי ה'שיקגו טריביון' ישנה קבוצה של מספר שחקנים זרים הכוללים על פי הדיווחים שמות גדולים מאוד, המנסים לגרום לאיגוד השחקנםי לקבל את ההצעה הנוכחית של הבעלים, שעומדת כרגע על 50 אחוזים לכל צד (הבעלים והשחקנים). הקומישינר דיויד סטרן כבר הצהיר כי מעתה והלאה, ההצעות של הבעלים רק ילכו ויירדו, ונדמה כי לפחות לחלק מהשחקנים נשבר מהויכוח הזה, והם רוצים לחזור לשחק.

חוסר המנוחה של השחקנים עשוי לנבוע מכך שב-15 לחודש הם עומדים להחמיץ את המשכורת הראשונה לעונה, וכידוע, כשמדובר בכסף, העניינים מתחילים לזוז. "הם רוצים להגיע לעסקה עכשיו ולהתחיל לשחק", אמר אחד המקורות. ואכן, שעון החול הולך ומתרוקן, לפחות מבחינת האולטימטום שהציב סטרן עצמו לארגון השחקנים. עד כה לא היו התקדמויות במשא ומתן, ועל פי סטרן, ההצעות של הבעלים צפויות להיות נמוכות משמעותית מעתה והלאה.

"אני מסרב לחשוב על אפשרות שהעונה תוחמץ", אמר הערב (שלישי) הקומישינר, "כי אנחנו הולכים להשיג עסקה. השחקנים הולכים לקבל אותה בשלב כלשהו. השאלה היחידה היא כרגע כמה נזק ייגרם למשחק, לאוהדים ולאנשים שעובדים בתעשייה שלנו, לפני שהעסקה הזאת תושג". ולא רק סטרן והשחקנים הזרים בליגה מתחילים להשמיע את קולם. גם קובי בריאנט קרא לצדדים להגיע לסיכום, בעוד קווין מרטין מיוסטון אמר שהאיגוד צריך לקבל את הצעת הבעלים ולשים לכל זה סוף.

אפשר רק לקוות שמשהו מזה יחלחל אל השיחות. אגב, הסיפור של היום עבור הכתבים המסקרים את המשא ומתן הגיע בדמותו של ביל קלינטון, שעל פי דיווחים הופיע לפתע במלון בו התקיימו היום השיחות, ומיד גרר אחריו אינספור תיאוריות על חלקו האפשרי בשיחות.

האם ישנם בעלים שמקווים שההצעה תידחה על ידי השחקנים?

ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully