וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: הבעלים מקווים שהשחקנים ידחו את הצעת הפשרה?

יממה לפני תום האלטימטום להצעה לארגון השחקנים, דייויד סטרן סבור ש"כדאי שיקבלו אותה". הבעלים, מנגד, חושבים אחרת

חובבי ה-NBA עוקבים בדאגה אחר ההתפתחויות האחרונות במגעים בין שחקני הליגה לבעלי הקבוצות, בחשש לביטול העונה. מחר (רביעי) אחר הצהריים הוא המועד האחרון שבו השחקנים יכולים לקבל את הצעת הליגה הנוכחית בניסיון לפשר בין הצדדים, והקומישינר דייויד סטרן טוען כי "הדבר הרציונלי היחיד שאפשר לעשות זה לקבל את ההצעה הזאת".

"אנחנו סבורים שההצעה שיש על השולחן כרגע היא מצוינת", אומר סטרן, "אמרנו לשחקנים שכבר נהיה מאוחר, והדבר הנכון הוא לקבל את ההצעה, מפני שבהתחשב במה שקורה בתעשייה ובענף - זה רק יחמיר מכאן".

ההצעה הנוכחית מציעה לשחקנים בין 49 ל-51 אחוז מההכנסות הקשורות לכדורסל, וזאת על אף שהשחקנים טוענים כי יהיה כמעט בלתי אפשרי מבחינתם לקבל מעל ל-50.2 אחוז. סטרן טוען כי ההצעה הבאה תהיה לחלק את ההכנסות 47:53 לטובת הבעלים, בנוסף לתקרת שכר נמוכה.

מנגד, חלק מהבעלים התכנסו ביניהם, וזאת על מנת להביע את התנגדותם להצעה המסתמנת של סטרן לארגון של השחקנים - חלוקה של 50:50, פחות או יותר. הבעלים, אם כך, מקווים שהשחקנים ידחו את ההצעה הנוכחית, על מנת שיוכלו להקשיח את עמדותיהם בעתיד, וזאת מאחר שהם טוענים כי בהסכם כזה אין להם סיכוי להרוויח כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully