וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ריקן: "לא יכול להיות שנשחק ככה רק נגד הגדולות"

8.11.2011 / 8:55

אבי ריקן ובית"ר ירושלים רוצים נקודות ויכולת טובה גם נגד היריבות מהתחתית. אוהד סיידוף: "תמיד חלמתי על הרגע הזה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הקלה. זו המילה המתאימה ביותר לתאר את התחושות בבית"ר ירושלים אחרי הניצחון 0:1 על מכבי תל אביב אתמול (שני) באצטדיון רמת גן. בסיום השחקנים חגגו עם האהודים ובחדר ההלבשה הם שרו שירים והתקשרו לשוער הפצוע אריאל הרוש כדי לשתף אותו בחגיגה. הרוש אמר לחבריו: "כל השבוע הזה - עם החשש מפציעה ארוכה והניתוח - הכל קטן לעומת הניצחון הזה".

מי שהפציעה של הרוש הקפיצה אותו להרכב והפכה אותו לאחד מכוכבי הערב היה השוער אוהד סיידוף. "תמיד חלמתי על הרגע הזה, להיות בסיטואציה הזו, אבל אף פעם לא האמנתי שזה יהיה כל כך חזק ובכאלו עוצמות עם הקהל המדהים הזה", אמר השוער לאתר הרשמי.

שחקן נוסף שהצטיין אתמול היה קובי מויאל, שב-20 הדקות האחרונות שיחק עם כאבים, ביקש להתחלף ובסיום כעס על המאמן יובל נעים שלא נענה לבקשותיו. הקשר חש כאבים באימון המסכם וגם אתמול, אבל עבר מבחן כשירות לפני המשחק אתמול ולבסוף גם השלים 90 דקות. אגב, כבר בסוף השבוע נעים אמר על מויאל: "שישחק בלי רגליים העיקר שישחק, אני חייב אותו".

גם הקשר שי חדד זכה למחמאות אחרי תקופה בה זכה לא פעם לביקורות מהמאמן יובל נעים באימונים. "זה מה שאני רוצה ממנו, שיילחם, ירוץ וייתן את הכל, לא ביקשתי דברים שהוא לא יכול לעשות", אמר נעים אחרי המשחק.

"ההרגשה נפלאה", סיכם יובל נעים את המשחק, "זו הייתה הקדמה למשחק נגד מכבי חיפה בטדי , משחק שיגיע אליו המון קהל תומך. השחקנים נתנו הכל - קובי מויאל שיחק עם רגל אחת, ברוכיאן פצוע ולא יכול לשחק, שחקנים נתנו את הלב והנשמה. מהדקה 60 ארבעה שחקנים מבקשים לצאת ואני מבטיח להם שתוך חמש דקות אני מוציא אותם ובסוף לא מחליף אף אחד".

למרות חגיגות הניצחון, נעים הוסיף: "אני תמיד מסתכל למטה ושום דבר לא השתנה אחרי הניצחון. חבל שבמשך תקופה ארוכה לא לקחנו יותר נקודות ואז היינו מדברים על החלק העליון. המטרה שלי הייתה ונשארה להשאיר את הקבוצה הזו בליגה. אנחנו לא מסתנוורים מהניצחון".

כובש שער הניצחון עמית בן שושן אמר: "האמנו שאנחנו יכולים לנצח. היו עלינו ביקורות ובצדק, ואנחנו ידענו שתהיה לנו שנה לא קלה עם עליות וירידות. ברור לנו שבכל משחק נצטרך להילחם על כל נקודה. כולנו מתגעגעים לטדי, יהיה לנו טוב שם עם קהל תומך".

אבי ריקן התייחס לכך שבית"ר ירושלים נראית העונה טוב יותר נגד "הגדולות" מאשר במשחקים נגד קבוצות מהתחתית: "גם בשנה שעברה זה היה ככה. זה כנראה משהו בראש שאנחנו חייבים לעבוד עליו. לא יכול להיות שרק למשחקים כאלה אנחנו מגיעים מוכנים. אני מקווה שהמשחק הזה ייתן לנו דחיפה להמשך".

אפרופו החזרה בטדי, בבית"ר מחכים לאישורים הסופיים מהעירייה על מנת לוודא סופית שהמשחק נגד מכבי חיפה במחזור הבא יתקיים בטדי.

למרות הניצחון, בבית"ר לא מסתנוורים וימשיכו במאמצים לנסות ולגייס כספים על מנת להתחזק בחודש ינואר לפחות בשחקן התקפה אחד. בשלב זה הכוונה היא לצרף את לאונרדו פאסוס הברזילאי, שמתאמן עם הקבוצה יותר מחודשיים. גם טל משעלי צפוי לעבור השבוע בבקרת התקציבים ולעמוד לרשותו של נעים.

צפו בבית"ר ירושלים מנצחת את מכבי תל אביב

יובל נעים: "נגד מכבי ראינו את הקבוצה של תחילת העונה"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully