וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב

עמית בן שושן חזר מפציעה, כבש בדקה ה-63 וקטע לקבוצתו רצף שישה משחקים ללא ניצחון. הצהובים של מוטי איוניר במשבר

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

בית"ר ירושלים גברה הערב (שני) 0:1 על מכבי תל אביב במשחק שנעל את המחזור ה-11 בליגת העל. בכך, הקבוצה של יובל נעים שמה קץ לרצף שישה משחקים ללא ניצחון. בית"ר של השבועות האחרונים הציגה כדורגל נרפה וחסר מעוף, אבל כשהירושלמים רואים קבוצת צמרת, המוטיבציה בשיאה וכך גם משחק הלחימה. מכבי תל אביב? התצוגה הייתה המשך ישיר ליכולת החלשה מהשבועות האחרונים. בעקבות ההפסד נותרו הצהובים במקום השני מרחק שלוש נקודות מהמוליכה הפועל תל אביב.

אוהד סיידוף שוער בית"ר ירושלים (ימין) עם אבירם ברוכיאן. ברני ארדוב
כשהם רואים קבוצת צמרת, הכל נראה אחרת. סיידוף וברוכיאן/ברני ארדוב

לדף המשחק

15,000 צופים באצטדיון רמת גן ראו משחק כדורגל לא טוב, איטי ולא מדויק מצד שתי הקבוצות. ללא האריס מדוניאנין שנמצא עם נבחרת בוסניה, למוטי איוניר לא היה בעל בית במרכז המגרש. הצהובים הניעו כדור באיטיות, הגביהו כדורים לרחבה והתקשו לייצר מצבים מסוכנים ליד שערו של אוהד סיידוף. דווקא בית"ר הייתה מסוכנת יותר, אבל אלי דסה, עמית בן שושן ואבירם ברוכיאן החמיצו ממצבים קורצים.

המגמה נמשכה במחצית השנייה. שליטה אופטית של מכבי תל אביב, כאשר בית"ר מסתגרת ומרחיקה בקלות כל סכנה בזכות משחק שקט ובטוח של קובי מויאל במרכז השדה ואנדריי פיליאבסקי במרכז ההגנה. ואז הגיעה הדקה ה-63. התקפה נדירה של האורחים הניבה כדור קרן. ההגנה המבולבלת והלא מנוסה של מכבי תל אביב (קלמי סבן ושרן ייני בלמים) חלמה ובן שושן הגיח ראשון לכדור שניתז מהקורה ודחק פנימה את השישי שלו העונה. כמה שבית"ר התגעגה לחלוץ היחיד שלה.

עד הסיום הפעילו הצהובים לחץ אדיר במטרה להשיג את השוויון. אלירן עטר (אנוכי ולא מרוכז) פגש את הקורה וגם המחליף מוסא קונאטה היה קרוב, אבל סיידוף שמר על רשת נקייה ובית"ר עמדה היטב והשיגה שלוש נקודות יקרות. יובל נעים יכול רק להלין ששחקניו לא גילו כזו הקרבה גם כשהיריבה היא ראשון לציון או רמת השרון. מנגד, מכבי תל אביב במשבר והתסמינים המוכרים חוזרים. הקבוצה לחוצה מדי (ועל כך יעיד עימות בין איוניר לזיו שהוחלף בדקה ה-37), לא בוגרת מספיק ולא מזכירה את פתיחת העונה. איוניר צריך לחשוב ברצינות על חיזוק בינואר, אולי בכיוון של שחקן מנוסה שייקח על עצמו טיפה אחריות.

והיה גם אירוע מכוער. במהלך המחצית הראשונה עלו כוחות האבטחה ליציע מכבי תל אביב כדי למנוע מהאוהדים לשבת על הגדר. במקום התפתח עימות פיזי בין הצדדים בסיומו נפצעו מספר אוהדים. שלושה אחרים נעצרו.

מחצית ראשונה

דקה 3: כדור הוגבה לרחבת בית"ר, פיליאבסקי הרחיק לא טוב עם הראש ועטר המשיך במספרת כדור חלש שסיידוף קלט ללא קושי.

דקה 10: איינבינדר נתן מתנה כשהרחיק מתוך הרחבה היישר לרגליו של מיכה. הקשר הצעיר בעט מזווית קשה כדור ששרק ליד הקורה הרחוקה של סיידוף.

דקה 12: הזדמנות ראשונה לבית"ר. ברוכיאן הקפיץ כדור נהדר לדסה שנותר לבדו מול לוי ובעט לשמיים.

דקה 13: האורחים נכנסים לעניינים. בן שושן חדר לרחבה, השתחרר מייני וסבן ובעט לידיים של לוי.

דקה 20: עוד החמצה גדולה של האורחים. ברוכיאן נשלח לעימות ישיר מול לוי, הקפיץ קטנה מעליו, אבל סבן הגיע בזמן וחילץ לפני קו השער.

דקה 28: עטר סובב כדור חופשי מפינת הרחבה והכדור חמק ליד הקורה.

דקה 34: החמצה ענקית של עטר. זיזוב עבר בקלות את דסה והגביה משמאל, החלוץ נגח מחמישה מטרים החוצה.

דקה 37: חילוף מוקדם במכבי תל אביב כאשר אורי כהן מחליף את יואב זיו. האחרון לא אהב את החילוף ועימות נרשם בינו לבין מוטי איוניר על הספסל.

דקה 45: דהן טיווח את השער מ-25 מטרים, סיידוף קלט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מחצית שנייה

דקה 63: גול! איינבינדר הגביה קרן שחלפה על פני כל השחקנים ברחבה והגיעה לברוכיאן. הקשר הגביה מימין, חדד נגח לקורה ובן שושן הגיע ראשון לכדור החוזר ודחק לרשת. 0:1 לבית"ר ירושלים

דקה 65: בן שושן הסיט לאחור לאיינבינדר, שבעט מ-20 מטרים החוצה.

דקה 72: מיכה שלח את עטר לתוך הרחבה, אבל מויאל התערב ברגע האחרון ומנע שער.

דקה 74: מכבי קרובה לשוויון. עטר חלף בקלות על פני פיליאבסקי, חדר לרחבה ומול סיידוף בעט לקורה.

דקה 77: קונאטה הסתובב ברחבה ובעט כדור שטוח וחזק, סיידוף ירד מצוין וקלט.

דקה 90: כדור קרן של עטר יצר ערבוביה. בסופו של דבר אורי כהן נגח משני מטרים וסיידוף התעופף והציל שער בטוח.

הרכב מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד, שרן ייני, קלמי סבן, יואב זיו (אורי כהן, 37), משה לוגסי, רפי דהן (מואנס דאבור, 46), דור מיכה, אלי זיזוב (מוסא קונאטה, 74), רוברטו קולאוטי, אלירן עטר.

הרכב בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, אלי דסה, אנדריי פיליאבסקי, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, קובי מויאל, דן איינבינדר, שי חדד, סטיבן כהן (אופיר עמרם, 81), אבירם ברוכיאן (ברק משה, 87), עמית בן שושן (לירון דיאמנט, 89).

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

השחקן המצטיין - אוהד סיידוף

שוער המשנה נקרא לדגל במקומו של אריאל הרוש הפצוע וכלל אי אפשר היה לחוש בהבדל. סיידוף בן 24, אין לו ניסיון בליגת העל ובטח לא במעמדים כאלה, אבל הוא הציג הופעה שקטה ובטוחה בין הקורות. במחצית הראשונה הוא הסתדר בקלות עם מעט הניסיונות של מכבי תל אביב, כיוון את הבלמים הזרים פיליאבסקי את פורטיז'ו ויצא היטב לכדורי הגובה. בדקות האחרונות, כשהצהובים הפעילו לחץ כבד, סיידוף עמד בפרץ וסידר לקבוצתו ניצחון. הוא בלם בעיטה של מוסא קונאטה ובדקה ה-90 התעופף לנגיחה של אורי כהן משלושה מטרים ורשם הצלה מרהיבה. הסגל של בית"ר אולי חסר והעתיד הכלכלי לוט בערפל, אבל בכל הקשור לעמדת השוער, יובל נעים יכול לישון בשקט. יש לו שני שוערים מצוינים.

עמית בן שושן שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער עם דן איינבינדר (מימין), אבירם ברוכיאן (משמאל). ברני ארדוב
ניצחון ראשון אחרי שישה משחקים. בן שושן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully