וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "היום ראינו את הקבוצה של תחילת העונה"

7.11.2011 / 22:57

מאמן בית"ר ירושלים מרוצה מהניצחון על מכבי תל אביב. על סיידוף: "רואים שהוא שוער טוב". מויאל: "משחק מצוין של כולם"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

שישה משחקים לא הצליחה בית"ר ירושלים להשיג ניצחון, מאז ה-0:1 על הפועל חיפה, מה שדרדר אותה עד למקום ה-12 בליגת העל. אלא שהערב (שני) הצליחה בית"ר ירושלים להשיג את ניצחון הליגה הרביעי שלה העונה עם 0:1 מפתיע במיוחד על מכבי תל אביב, במשחק המרכזי שסגר את המחזור ה-11 בליגת העל והעלה את בית"ר למקום ה-11 עם 14 נקודות. איזו חגיגה ענקית של 3,000 אוהדי בית"ר באצטדיון רמת גן הערב!

מאמן בית"ר יובל נעים נשמע מרוצה: "אני מרוצה מאוד, היום ראינו את הקבוצה שהייתה בתחילת העונה. כל השבוע אמרנו שבמשחקים האלה מול הגדולות הרבה יותר קל לנו. כשיש שטחים מול קבוצה כמו מכבי תל אביב שמוציאה שחקנים לחלק הקדמי, אנחנו מצליחים להגיע למצבים. עברנו תקופה מאוד קשה. חיכינו הרבה זמן לחזור לטדי ואני בטוח שנגיע במוכנות גבוהה מאוד למשחק מול מכבי חיפה".

על השוער סיידוף: "באימונים רואים שהוא שוער טוב מאוד. לא דיברתי איתו במשך כל השבוע כי חששתי שכל מילה תתפרש בצורה לא נכונה. השארתי את זה למאמן השוערים. הוא קיבל את צ'אנס החיים שלו ונתן משחק גדול".

קשר בית"ר קובי מויאל אמר בסיום: "משחק נפלא של כל הקבוצה. סיידוף ראוי לתואר המצטיין אחרי שהציל אותנו בסיום. מגיע כל הכבוד לאוהדים שלנו. המטרה שלנו כרגע היא לשחק טוב ולרצות את הקהל שלנו. בעוד שבועיים אנחנו חוזרים הביתה לטדי ורוצים לקחת את הנקודות גם מול מכבי חיפה. לאן פנינו מועדות? נדע במחזור ה-20".

אוהד סיידוף, שרשם הצלה גדולה בסיום והחליף בהצלחה את אריאל הרוש הפצוע, אמר לאחר המשחק: "אני שמח שהקבוצה הצליחה לקחת נקודות, בייחוד במצב שלנו. אני שמח שהיה לי חלק בזה ורוצה למסור איחולי החלמה לאריאל הרוש. קשה להסביר את העוצמות האלה של הקהל הנפלא, אין יותר מאושר ממני כרגע".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully