וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת המתאגרף האגדי ג'ו פרייזר

אלוף העולם במשקל כבד בשנים 1970-1973 ומי שהיה יריבו הגדול ביותר של מוחמד עלי, נכנע למחלת הסרטן בגיל 67

מתאגרף העבר האגדי, ג'ו פרייזר, מת הלילה (בין שני לשלישי) כתוצאה ממחלת הסרטן. בן 67 היה במותו. המנהלת האישית של פרייזר חשפה לפני מספר ימים שהוא נמצא במצב קשה אחרי שחלה בסרטן בכבד וכעת הוא הפסיד בקרב האחרון בחייו.

"סמוקין ג'ו" זכה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו ב-1964 ואחז בתואר אלוף העולם במשקל כבד בשנים 1970-1973. הוא ייזכר לעד בזכות היריבות הגדולה בינו לבין מוחמד עלי ובשל שלושת הקרבות המפורסמים ביניהם בשנות ה-70. פרייזר ניצח בראשון - במה שנודע כ"קרב המאה" והיה ההפסד הראשון אי פעם של יריבו - בעוד עלי גבר על יריבו בשניים הבאים.

היריבות בין השניים גם חצתה את גבולות הזירה והם נותרו שונאים במשך שנים ארוכות. "עלי תמיד אמר שאני הייתי כלום בלעדיו, אבל מה הוא היה בלעדיי?", אמר פרייזר בראיון ל"ניו יורק טיימס" ב-2006.

פרייזר פרש אחרי שהפסיד לג'ורג' פורמן בשנת 1976 וחזר בשנת 1981 לעוד קרב אחד אחרון. את הקריירה סיים עם מאזן של 32 ניצחונות (27 בנוק אאוט), ארבעה הפסדים ותיקו אחד.

במהלך השנים שלאחר מכן הוא איבד כמעט את כל הכסף שהרוויח מקריירת האגרוף שלו וחי חיי צניעות בדירה בפילדלפיה, שמוקמה מעל מכון אגרוף בו הוא אימן צעירים.

סיפורו של ג'ו פרייזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully