וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: משה לוגסי התנצל

7.11.2011 / 22:53

הקשר ספג קללות לאחר שלטענת הקהל ביצע תנועה מגונה לעברם: "למדתי את הלקח". גדי כרמלי: "אנחנו לא במשבר"

ברני ארדוב

צפו באוהדי מכבי תל אביב תוקפים את משה לוגסי
צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב במשבר? הצהובים נראו הערב (שני) רע מאוד וספגו הפסד ליגה שלישי העונה, 1:0 לבית"ר ירושלים במסגרת המשחק המרכזי שסגר את המחזור ה-11 בליגת העל. למכבי זה משחק רביעי בחמשת המחזורים האחרונים בהם היא לא מצליחה לנצח ואם מוסיפים לזה את המאזן המאכזב בליגה האירופית, מגיעים למסקנה: הצהובים במשבר.

ההפסד לא עבר בשתיקה ובסיום המשחק אוהדי מכבי תל אביב קיללו את הקשר משה לוגסי, אחרי שלטענתם זה עשה לעברם תנועה מגונה בירידה לחדרי ההלבשה. דקות ארוכות אחרי סיום המשחק התגודדו עשרות אוהדים מחוץ לחדר ההלבשה וחלקם המשיכו לקלל את לוגסי. בסופו של דבר לוגסי יצא עם אלירן עטר מיציאה צדדית והשניים לא עברו דרך האוהדים, שהוסיפו לקלל אותו מחוץ לחדר ההלבשה .

"אני מתנצל מכל הלב בפני האוהדים, עשיתי מעשה שאסור לעשות והם צעקו בצדק", הודה משה לוגסי בסיום. "זה היה ברגע של עצבים. אני אוהב את הקהל של מכבי, המועדון הזה זה הבית שלי. אני לא שוכח לקהל שהרים אותי והעלה אותי מהנוער לבוגרים. אני מצטער, למדתי את הלקח וזה לא יקרה שוב. זה נבע מתסכול וכעס, אבל לא האוהדים אלא על עצמנו כי שום דבר לא הלך".

על המשחק עצמו אמר לוגסי: "יכול להיות שלא היינו טובים, אבל מאוד רצינו. במחצית השנייה היינו טובים והרגשנו תסכול כשלא הצלחנו להבקיע. אני מבטיח שעוד תראו את מכבי תל אביב האמיתית".

האוהדים הצהובים היו חמים לאורך כל המשחק, ולא רק על לוגסי. במהלך המחצית הראשונה עלו כוחות האבטחה ליציע אוהדי מכבי תל אביב כדי למנוע מהאוהדים לשבת על הגדר. במקום התפתח עימות פיזי בין הצדדים בסיומו נפצעו מספר אוהדים. שלושה אחרים נעצרו.

מוטי איוניר הצרוד לא התייצב מול המיקרופונים ושלח את עוזרו גדי כרמלי: "לא שיחקנו טוב, אבל אני לא חושב שאנחנו במשבר. זה היה המשחק ה-25 של מכבי תל אביב בכל המסגרות העונה, זה פוגע בנו. היו כאן שחקני נוער שבשנה שעברה שיחקו רק 30 משחקים בקצב אחר לגמרי. עלינו עם צעירים וללא אף זר - יש לזה מחיר".

כרמלי המשיך: "מכבי השנה עשתה ניתוח. לקחנו בחשבון שבעונה של 55 משחקים יהיו עליות וירידה. מה קרה? אנחנו שלוש נקדוות מהקום הראשון. נכון שאנחנו בירידה, אבל יש עכשיו שבועיים פגרה ועוד נחזור להיות הקבוצה של תחילת העונה".

כאשר נשאל האם הקבוצה מתכוונת להתחזק בחלון ההעברת בינואר, השיב כרמלי: "יש מספיק משחקים עד אז. כרגע אנחנו לא מתכננים שום דבר ומתרכזים אך ורק במשחקים הקרובים".

צפו בתקציר ההפסד של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully