וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "ידעתי למה שאני נכנס כשחתמתי במכבי ת"א"

7.11.2011 / 10:20

אחרי ששב לקבל דקות מול אשדוד, דיבר הסנטר על מעמדו: "אי אפשר לצפות שהשנה הראשונה במכבי תהיה הכי טובה שיש"

אחר מספר נצחונות מגומגמים במשחקיה האחרונים בליגה הישראלית, שבה אמש (ראשון) מכבי תל אביב להביס בזירה המקומית כשמחצה את מכבי אשדוד 74:103. המשחק היווה את ההכנה האחרונה של הצהובים לקרב הגדול אפס איסנטבול ביורוליג, אליו ייצאו הצהובים ביום רביעי בליווי אבטחה. לפני מספר חודשים פנה שמעון מזרחי בשם כל גופי הספורט בישראל בנושא החזרת מאבטחי השב"כ לנסיעות של קבוצות ישראליות לחו"ל, ובקבוצה ממתינים לתשובה בנושא.

דיוויד בלו, שסיים עם 13 נקודות אמש והמשיך בכשור הטוב שלו, סבור כי היה חשוב להמשיך את המומנטום שנוצר בעקבות הניצחון על ריאל מדריד: "לא רצינו שיום חמישי יהיה משהו חד פעמי ולכן היה חשוב לנו לבוא ולנצח את המשחק מול אשדוד בצורה הכי יפה שיכולה להיות. אמנם לא פתחנו הכי טוב, אבל דבקנו בדרך שלנו ובסופו של דבר גם ניצחנו ואנחנו מאוד מרוצים. היו לנו משחקים צמודים מול נתניה ואשקלון, ואתמול רצינו להוכיח שאנחנו חזקים בליגה הישראלית".

לקראת המפגש מול אלופת טורקיה הוסיף הפורוורד: "שיחקנו משחק גדול ומצוין מול ריאל, אנחנו רוצים להמשיך בפוקוס הזה בכל משחק וגם ביום חמישי הקרוב. אם נשיג ניצחון בטורקיה זה יהיה חשוב לקבוצה כולה. אנחנו מרגישים טוב כרגע, יש בינינו כימיה טובה, כולם בריאים, ויותר מכל אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לנצח שם. ניסע לשם עם הרבה ביטחון עצמי ונבוא רעבים לניצחון".

שון ג'יימס, שיובש במשחקי היורוליג האחרונים ואמש שב לקבל דקות משחק, דיבר על מעמדו בקבוצה: "אני לא מסתכל על הדקות, רק על העבודה שניצחנו, אבל שיחקתי מול אשדוד הרבה יותר והייתי זקוק לזה, אין ספק בכך בכלל. אין שחקן שלא צריך לשחק בשביל להרגיש טוב. אני רק הייתי צריך לצאת ולשחק בצורה טובה וחיובית, רציתי להתחרות ולשחק ועשיתי זאת. המאמן הוא זה שיחליט בסופו של דבר מי ישחק פחות או יותר ואני באמת מכבד את זה.

"אגיד את האמת", הודה ג'יימס, "כשאתה חותם במכבי תל אביב אתה יודע למה אתה נכנס ואתה מודע לכך שיש תחרות שצריך להתמודד איתה. לא חשבתי שאבוא ואשחק 35 דקות למשחק, זה לא מציאותי, יש סגל רחב והמון שחקנים טובים, צריך לעשות את ההקרבה הזו ואי אפשר לצפות שהשנה הראשונה במכבי תהיה הכי טובה שיש. אהיה מוכן לקבל כל מה שהמאמן מבקש ממני כי אני מאוד רוצה להתקדם. המאמן יודע מה אני מסוגל לעשות, אם מנצחים ברמות הכי גבוהות לא מחליפים רוטציה ואני מבין את זה". לגבי המפגש המסקרן מול אפס, הוסיף אקס בני השרון: "מצפה לנו משחק גדול וחשוב, נצטרך להתכונן אליו כל השבוע ולהגיע הכי מפוקסים שאפשר".

דיוויד בלאט: "שיחקנו בצורה יוצאת מהכלל"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully