וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "העובדה שלא שיחקנו בשבת מאוד עזרה לנו"

6.11.2011 / 22:40

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מהניצחון הקליל באשדוד: "שיחקנו בצורה יוצאת מן הכלל, וזה לא משנה מי היריבה"

מכבי תל אביב נמנעה הערב (ראשון) מעוד הסתבכות בזירה המקומית כששמרה על המאזן המושלם בליגת העל עם ניצחון חוץ קליל 74:103 על מכבי אשדוד. הקבוצה של דיוויד בלאט פתחה מבערים בשלב מוקדם וסידרה לעצמה מחצית שלמה של גארבג' טיים אחרי כמה משחקים קשים מול יריבות מקומיות.

"שיחקנו בצורה יוצאת מן הכלל וזה לא משנה אם היום זה היה אשדוד או קבוצה אחרת", אמר בלאט בסיום. "באנו לשחק. העובדה שיכולנו לנוח בשישי ולהתאמן זה מאוד עוזר לנו. המשכנו את התנופה מריאל, וליאור שהיה היום גדול לא שיחק בחמישי, וגם בורשטיין ושון ג'יימס הראו לכל מי שמעביר ביקורת על זה ששחקנים לא משחקים מספיק. בהחלט יהיה משחק קשה. אני כמאמן מכבי ניצחתי שם, אולי הראשון שניצח שם. מאוד בא לי לחזור לשם ולנצח אותם. צריך לשמור, לשפר את העבודה בריבאונד כמו שעשינו היום, לקלוע עונשין ולשחק התקפה כמו שאנחנו משחקים".

ליאור אליהו הוסיף: "עשינו את העבודה, ברבע השני ברחנו ולא הסתכלנו אחורה. עכשיו מסתכלים קדימה, אנחנו מכבדים מאוד את אשדוד ואני שמח שידענו לסיים את המשחק בתוצאה כזאת. מתאמנים טוב מחר ומחרתיים, אנחנו יוצאים למשחק מאוד קשה בחוץ, ואחרי זה גם במחשק באשריאטית לא פשוט. זאת עונה מאוד ארוכה ואני מקווה שנעמוד בזה".

בצד המפסיד היה עופר ברקוביץ' שאמר: "לקחו שבע או שמונה דקות עד שמכבי נכנסה למשחק. לא הצגנו את המשחק שרצינו להציג, לא מבחינת אגרסיביות ולא מבחינת הגנה ושמירות. כנראה שנתנו יותר מדי כבוד למכבי. לא הראינו אדישות, אבל קצת תסכול גרם לנו לקיפאון. מכבי באה דרוכה ולא היה לנו פשוט. המשחק נגד הפועל ירושלים הוא משחק חדש וסרט אחר לגמרי".

מכבי תל אביב דרסה 74:103 את מכבי אשדוד

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully