וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "עכשיו אנחנו מתחילים להתחבר"

שביעות רצון בהפועל ת"א מהשמירה על המקום הראשון. גורדנה: "ידענו שאסור לנו לאכזב שוב אחרי החזרה מאירופה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נדמה שלצרות והבעיות שמלוות את הפועל תל אביב כבר חודשים ארוכים יש תרופה אחת: ניצחונות. ה-0:1 אתמול (ראשון) בסכנין קבע שמחזיקת הגביע תצא לפגרה הקצרה כשהיא במקום הראשון בטבלה ומחדר ההלבשה בקעו צהלות של השחקנים, שחגגו ניצחון במגרש ממנו אף קבוצה עדיין לא יצאה העונה עם נקודות.

אחד מהשחקנים אמר: "מרגישים שינוי בקבוצה וזה טבעי שיש ניצחונות. אנחנו קבוצה חדשה ועכשיו אנחנו מתחילים להתחבר".

"זה היה משחק לא טוב של הפועל תל אביב, אבל הכי חשוב היה להשיג שלוש נקודות", אמר רועי גורדנה, שהמשיך לקבל את האשראי בהרכב ושיחק 74 דקות. "אנחנו מחכים לפגרה וכבר עם הפנים למשחק הליגה נגד רמת השרון. ראינו שהקבוצה מתחילה להתחבר ולהראות אופי".

גורדנה הוסיף: "ידענו שאחרי המשחק הטוב שלנו בהולנד אסור לנו לאכזב את הקהל עוד פעם ובגלל זה היה חשוב לנו לנצח בדוחא. הכי חשוב לנו לצבור כמה ניצחונות ברציפות, ועוד יותר להתחבר בכדי שנראה עוד יותר טוב בהמשך הדרך".

למרות הניצחון אתמול והשיפור ביכולת ההתקפית בתקופה האחרונה, בהפועל תל אביב עדיין אין שביעות רצון מלאה מחוליית ההגנה ובקבוצה ממשיכים לשקול חיזוק, כשאם יימצא מועמד ראוי לא מן הנמנע שביוואן פרנסמן או מריו פצ'אלקה יעזבו. שחקן בקבוצה אף אמר: "עם חיזוק טוב בהגנה אנחנו יכולים לקחת את האליפות".

אחרי רצף המשחקים בשבועות האחרונים ולאור העובדה שליגה יוצאת לפגרה של שבוע, הקבוצה תקבל מספר ימי מנוחה השבוע. שי אבוטבול החולה ומירקו אורמוש הפצוע, אמורים לחזור לסגל למשחק נגד רמת השרון בעוד שבועיים.

גם קשטן היה מרוצה: "טוב לקחת נקודות גם במשחק לא טוב שלנו"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully