וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את בני סכנין

שער של עומר דמארי סידר לקבוצה של דרור קשטן ניצחון חוץ שני העונה והגדיל את יתרונה בפסגה לשלוש נקודות

בני סכנין לא הפסידה בבית מאז ה-1:0 לבני יהודה במחזור ה-23 אשתקד, במשחק שנערך ב-19 בפברואר. מנגד, להפועל תל אביב היו ארבע נקודות בלבד בארבעה משחקי חוץ העונה. אז כשהשתיים נפגשות בדוחא המשחק אמור ללכת לצד של המארחת? מסתבר שלא. הפועל תל אביב ניצחה הערב (ראשון) 0:1 קטן-גדול את בני סכנין משער של עומר דמארי הלוהט, במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. הקבוצה של דרור קשטן שיפרה את מאזנה ל-23 נקודות, שלוש יותר מהיריבה העירונית, מכבי, שתארח מחר את בית"ר ירושלים.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים, נאעל חוטבא. קובי אליהו
ניצחון חוץ שני העונה. שחקני הפועל חוגגים/קובי אליהו

הפועל תל אביב ממש לא הרשימה, בוודאי לא ב-45 הדקות האחרונות ואין ספק שסימני העייפות ניכרו אצל מחזיקת הגביע. אבל החכמה לפעמים נעוצה בניצחונות שבאים גם במשחקים פחות טובים. מי שראוי למילה טובה בהפועל הוא אלרואי כהן. הקשר, שכבר נראה די אבוד בקבוצה, מגלה סימני שיפור אדירים בשבועות האחרונים וניפק עוד משחק מצוין, שכלל בישול ועוד כמה מסירות נהדרות שהסתיימו בהחמצות איומות. גם עומר דמארי כמובן ראוי למילה טובה. אלי טביב שפך הרבה כסף על החלוץ ממכבי פתח תקוה בקיץ, אבל הפועל קיבלה בתמורה את הדבר שהכי הייתה צריכה לצידו של תמוז: סקורר.

מנגד, סכנין לא נראתה טוב ולא הזכירה במאום את הקבוצה שהיוותה הלהיט הגדול של הליגה במחזורים הראשונים. נקווה שכל הדיבורים עליה, על קרית שמונה ומכבי נתניה כהפתעות הנעימות של העונה לא הרסו להן ופגעו בביטחון שלהן. סכנין צריכה את השקט והצניעות שלה כדי לחזור לעצמה ולמסלול הניצחונות, לאחר שהפסידה גם בשבוע שעבר, 2:1 להפועל עכו.

הקבוצה של דרור קשטן פתחה את המשחק טוב והצליחה להניע את הכדור בשקט וביטחון מהדקות הראשונות, כשאלרואי כהן נראה מצוין ופעלתן במיוחד. השער של הפועל הגיע בדקה ה-25 ממהלך מצוין של כהן, אותו סיים עומר דמארי הלוהט עם דחיקה מקרוב. האורחת המשיכה להיראות מצוין והגיעה לכמה מצבים טובים, אך החמצה איומה של נוסא איגייבור השאירה את התוצאה על 0:1 בלבד. במחצית השנייה הפועל תל אביב הורידה את הרגל מהגז וחיפשה בעיקר איך לחזור הביתה בשלום. מנגד, הקבוצה של שלומי דורה לא הציגה את היכולת שאפיינה אותה במחזורים האחרונים ולא ניצלה את הרפיון המסוים בהפועל.

מהלך המשחק

דקה 8: חאמד גנאים קיבל מסירת רוחב ובעט מצוין מ-18 מטר, אדל הדף לקרן.

דקה 8: אלרואי כהן הוציא את הפועל למתפרצת ומסר לגורדנה, שבעט חזק מ-20 מטר מעל השער.

דקה 25: גול! דמארי הכניס מסירת עומק מצוינת לאלרואי כהן, שהחזיר לו והחלוץ הנהדר דחק מקרוב פנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 27: ויצמן הכניס כדור עומק נהדר לאזורוב, שבעט, אך באדיר הגיע מאחור ובלם אותו בצורה מעולה.

דקה 30: אלרואי כהן חטף כדור באגף ימין, פרץ נהדר ויישר למרכז, שם המתין איגייבור, שבעט חלש משישה מטר, קנדיל הדף. החמצה ענקית!

דקה 31: חלאיילה קיבל מסירת רוחב ושיחרר טיל מ-22 מטר, שנעצר רק בקורה של אדל.

דקה 62: תמוז קיבל מסירת עומק, אך אמבמבה הקדים אותו והרחיק.

דקה 73: ידין בעט כדור חופשי מ-30 מטר, שהלך מעט ליד השער של קנדיל.

דקה 82: תמוז קיבל מסירת עומק מצוינת ונותר לבד קנדיל, אך ניסה לעבור אותו ולא הצליח. החמצה מסמרת שיער של החלוץ.

דקה 84: פריצה מאגף ימין מצאה את קאסום, שנגח, אך אדל קלט.

דקה 86: ראדי שיחרר פצצה בכדור חופשי, שנעצר בישבנו של אלקיים.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה, עידן ויצמן, באסם גנאים (אחמד קאסום, 77), ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה (רן רול, 87), חאמד גנאים, מהראן ראדי, אוהד קדוסי (אריק גאוו, 60), קוסטדין אזורוב.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, מריו פצ'אלקה, גל שיש, אביחי ידין, רועי גורדנה (ביוואן פרנסמן, 74), נוסא איגייבור (סלים טועמה, 90), אלרואי כהן, עומר דמארי, טוטו תמוז (מהראן לאלה, 86).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully