וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "טוב לקחת שלוש נקודות גם במשחק פחות טוב"

מאמן הפועל ת"א הסתפק בניצחון למרות יכולת חלשה: "כיף לצאת לפגרה במקום הראשון". דורה: "הם באו לגנוב ניצחון"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב שמרה הערב (ראשון) על המקום הראשון בטבלה בזכות ניצחון חוץ מרשים 0:1 על בני סכנין. האדומים שכחו משמיטת היתרון מול איינדהובן בליגה האירופית (3:3) והשיגו ניצחון יקר באחד המגרשים הקשים בליגת העל העונה, בו קבוצתו של שלומי דורה עדיין לא שמטה נקודה עד כה.

"היה לנו משחק לא קל", אמר דרור קשטן בסיום. "סכנין היא קבוצה טובה מאוד, אבל היום הפועל תל אביב הגיעה לשלוש הזדמנויות של מאה אחוז שערים, למרות שלא היטיבה לשחק. סכנין לא יצרה מולנו מצבי הבקעה, כך שעברנו בהחלט בהצלחה מגרש קשה מאוד מול קבוצה שניצחה חמישה משחקי בית".

"טוב לקחת במשחק כזה שלוש נקודות", הוסיף קשטן. "נחמד לצאת לפגרה מהמקום הראשון, אבל הדרך עוד ארוכה. סיימנו שבעה משחקים רצופים בכל המסגרות, ובסך הכל מגיעה לבחורים שאפו על התקופה הזאת, כולל ההשקעה הגדולה באיינדהובן".

אלרואי כהן, שהמשיך בשיפור המתמיד ביכולתו: "אמרנו שייקח זמן להתחבר. קצת הספידו אותנו, אבל ידענו שזה יבוא. כבר שלושה משחקים רצופים שאנחנו מחוברים ומרגישים שכולם ביחד. זה הזמן שלנו. אמרתי שברגע שיתנו לי את המושכות אני אהיה טוב יותר. אני מחובר יותר לקבוצה ועכשיו אני נהנה".

שלומי דורה היה מאוכזב אחרי ההפסד: "הפועל תל אביב נתנה גול ממצב אחד, ואנחנו לא כבשנו משישה מצבים. ככה מפסידים. נגררו אחרי הפועל, שבאה במטרה ברורה לגנוב ניצחון. הם באו אחרי מאמץ גדול באיינדהובן וידעו שהם באים למשחק קשה. הם רצו לעקוץ, והצליחו. התקשינו להציג את המשחק הרגיל שלנו, אבל תיקו היה משקף יותר את המשחק הזה".

על הציפיות הגבוהות שנוצרו בעקבות התקופה הטובה, אמר המאמן: "מי שיצר את הכותרות סביבנו זו התקשורת. המטרה שלנו היא עדיין לברוח מהתחתית, כמה שיותר רחוק. אנחנו רוצים לאגור נקודות ולא חושבים על הצמרת".


צפו בהפועל תל אביב מנצחת 0:1 בסכנין

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully