וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "אחד מהמשחקים הכי טובים בהם הייתי"

ברצלונה איבדה נקודות ב-2:2 בבילבאו, אבל גווארדיולה נהנה: "משחק נהדר. אף פעם לא פגשנו יריבה כל כך אינטנסיבית"

מספר שעות אחרי שריאל מדריד הביסה את אוסאסונה 1:7, ביקשה ברצלונה לצמק ממנה את הפער בפסגה הספרדית לנקודה אחת, אבל כשלה במשימתה וחילצה 2:2 בלבד מאתלטיק בילבאו בזכות שער של ליאונל מסי בדקה ה-90.

פפ גווארדיולה, שלא הפסיק להחמיא לאתלטיק בימים שלפני המשחק ואפילו רמז שלא היה מתנגד לאמן אותה בעתיד הרחוק, המשיך בקו דומה אחרי המשחק ואמר: "אף פעם לא ראיתי קבוצה שרצה כל כך הרבה, אף פעם לא שיחקנו נגד קבוצה כל כך אינטנסיבית. מן הסתם רואים שזו קבוצה של מרסלו ביילסה. איזה משחק נהדר זה היה, אחד מהטובים בהם הייתי וזה בגלל ששתי הקבוצות ניסו לנצח".

"הראנו הרבה אופי ואנחנו עדיין בלתי מנוצחים", סיכם ססק פברגאס, "זה היה משחק מאוד קשה, בעיקר במחצית השנייה בה המשטח היה רטוב. זה היה משחק טיפוסי בסן מאמס נגד קבוצה עם רוח נהדרת ואוהדים פנטסטיים".

בצד השני בילבאו רשמה משחק עשירי ברציפות ללא הפסד, הכניעה את ויקטור ואלדס אחרי 897 דקות בהן השוער לא ספג וכאמור הציגה כדורגל מהנה. המאמן ביילסה ראה את קבוצתו סופגת שער שוויון בדקה ה-90 וסיפר על תסכול מאובדו הנקודות, אבל הוסיף: "המשחק היה שווה כוחות והתוצאה משקפת את מה שהתרחש על המגרש. מאוד נהניתי מהמאבקים במשחק".

מוריניו מבקר את אוהדי ריאל: "הם היו שקטים מדי"

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully