וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "כל אחד מהניצחונות שלנו מוצדק לגמרי"

מאמן ריאל מדריד התייחס ל-1:7 על אוסאסונה, שהיה הניצחון ה-10 ברציפות של הקבוצה, אך ביקר: "הקהל שלנו היה שקט מדי"

ריאל מדריד אמנם שיחקה היום (ראשון) בשעה חריגה, כבר ב-12:00 שעון ספרד, אבל עשתה את העבודה שלה בצורה מושלמת. הבלאנקוס דרסו 1:7 את אוסאסונה, במסגרת המחזור ה-11 בליגה הספרדית והגדילו את הפער בפסגה לשלוש נקודות לאחר התיקו 2:2 של ברצלונה מול אתלטיק בילבאו. לקבוצה של ז'וזה מוריניו זה היה ניצחון הליגה השביעי ברציפות והעשירי בכל המסגרות וכרגע הם נראים בלתי ניתנים לעצירה. בטח כשכריסטיאנו רונאלדו כובש שלושער.

ז'וזה מוריניו נשמע מרוצה מהיכולת של שחקניו בסיום: "זה היה משחק פשוט פנטסטי. לאוהדים שלנו יש את כל היום והם יכולים ללכת הביתה מרוצים. אנחנו לא צריכים לעשות סקרי דעת קהל, האוהדים מגיבים בזה שהם ממלאים את האצטדיון. אני רוצה להודות לחלק מהקהל שהיה מאחורי אחד השערים, מפני שבלעדיהם זה היה נראה כאילו האצטדיון ריק. הקהל היה שקט מדי". על המשחק עצמו אמר מוריניו: "אנחנו משחקים טוב ומציגים גישה רצינית. אני חושב שהיינו ראויים לכל אחד מהניצחונות הרצופים שהשגנו. אני לא זוכר משחק אחד בו ניצחנו למרות שלא הגיע לנו".

כריסטיאנו רונאלדו, שכאמור כבש שלושער, הוסיף: "אני מאושר מאוד שכבשתי היום, אבל מה שחשוב הוא שהקבוצה ניצחה. היינו פייבוריטים מפני ששיחקנו בבית וידענו שנצטרך לכבוש שער מוקדם ועוד שער ועוד שער. ידענו שאוסאסונה היא יריבה קשה מאוד והדבר החשוב היום היה הניצחון. על אף ששיחקנו בבוקר, פתחנו מצוין את המשחק, כבשנו ושיחקנו נהדר בשתי המחציות".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

ריאל מדריד דרסה 1:7 את אוסאסונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully