וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "לפעמים, סטירה שאתה מקבל מרימה אותך"

6.11.2011 / 22:41

מאמן גלבוע/גליל שמח מהניצחון 61:85 על חולון. אלפסי אחרי הניצחון הדרמטי של אשקלון על חיפה: "שמח שהמזל בצד שלנו"

גלבוע/גליל עליון התאוששה מהסטירה שחטפה בשבוע שעבר ממכבי חיפה עם ניצחון 61:85 על הפועל חולון, שבעצמה ניצחה בשבוע שעבר את בני השרון/הרצליה בקרוב ל-40 הפרש. לסגנית האלופה זה היה הניצחון השני בסך הכל העונה והיא עלתה למקום השלישי, בעוד הקבוצה של דן שמיר ופיני גרשון נותרה עם מאזן של 2:2 ובמקום הרביעי.

מאמן גלבוע/גליל עליון ליאור ליובין אמר בסיום: "שיחקנו טוב ושמרנו טוב. אחרי הההפסד בשבוע שעבר, היה לנו מאוד חשוב לשמור יותר טוב. היום השחקנים היו מחויבים ועם המון מוטיבציה. היינו עקביים לכל אורך המשחק ועשינו עבודה טובה במשחק הקבוצתי. חוסר היציבות זה משהו שמאפיין את הליגה הישראלית כי נושא ההמשכיות הוא נושא כאוב בליגה שלנו . בפרט במשחק הזה, בסך הכל הייתה הכנה טובה ולפעמים הסטירה שקיבלת בשבוע שעבר מרימה אותך. נקווה שנוכל לשמור על יציבות".

מאמן המפסידה דן שמיר אמר: "במחצית הראשונה היה מומנטום קטן שלהם אבל אנחנו החטאנו זריקות מבחוץ, וקצת איבדנו את זה. זה היה רע מאוד מבחינתו, נצטרך להיות הרבה יותר טובים. קורה שבדרך יש עליות וירידות אבל אסור לאבד את זה כמו שקרה לנו, זה ממש לא היה היום שלנו. לא חזרנו לשחק כדורסל מהיר ולהזיז את הכדור כמו בשבוע שעבר".

עוזר המאמן של חולון, אלעד חסין אמר בסיום: "גליל הצליחו לשחק את המשחק שלהם, ואנחנו לא היינו מספיק מרוכזים. זאת הליגה הזאת, כל קבוצה יכולה לנצח בכל מקום, מלבד אולי מכבי תל אביב. אם אתה לא בא מוכן, אתה יכול לנצח בגדול משחק אחד ובשבוע אחרי זה להפסיד את המשחק. אנחנו יודעים מה עשינו לא בסדר, נעבוד חזק השבוע ונבוא מוכנים יותר למשחק הבא".

אלפסי: "שמח שהמזל הלך איתנו"

ללא שום ספק, המשחק הדרמטי של הערב, ואולי של העונה עד כה, התקיים באשקלון, שם ניצחה הקבוצה המקומית את מכבי חיפה 77:80, בזכות סל מטורף של סקין שקלע עם הקרש על הבאזר, כדי להעניק לקבוצתו של אריק אלפסי ניצחון חשוב לקראת ההמשך. "אני שמח שהמזל הלך איתנו", אמר אלפסי בסיום. "לא הגיע לנו להפסיד. קרה לנו מה שקרה מול ירושלים, אנחנו מובילים ואז עושים טעויות. נצטרך לעבוד על זה".

מי שיצאה מאוכזבת במיוחד מהמשחק הזה היא כמובן חיפה, שהצליחה לחולל קאמבק ברגעי הסיום, ואף הוליכה בזכות שלשה ענקית של אבי בן שימול. לירוקים אף היתה הזדמנות לנצח את המשחק, כשהכדור האחרון היה בידיהם, אבל אשקלון ספק חטפה, ספק עשתה עבירה, והשאר היסטוריה. "אני גאה בשחקנים שלי על האופי שהם הראו", אמר מאמן מכבי חיפה, מיקי גורקה. "המהלך האחרון נראה לי כמו עבירה. יש לנו חוסר מזל שמלווה אותנו מתחילת העונה".

בירנבוים: "רועי חגאי נכנס לרכבת הרים"

קבוצה שנמצאת בצרות צרורות היא בני השרון/הרצליה. הקבוצה של רועי חגאי, שהובסה בשבוע שעבר על ידי חולון, הושפלה הערב בביתה והפסידה 82:59 למכבי ראשון לציון. מאמן הכתומים אפי בירנבוים אמר בסיום: "אנחנו משחקים יותר טוב משבוע לשבוע. אני משתדל לא לדבר עם השחקנים על מה הקבוצה השנייה עשתה במשחק הקודם, הראינו להם רק את הרבע הראשון של המשחק של בני השרון מול חולון. יש לנו הרבה דברים לעבוד עליהם, והם ידעו שהשמות הגדולים לא עושים את המשחק אלא הקבוצה, אין פה קבוצה בארץ שאין לה מינוסים, לרוב הקבוצות יש הרבה מינוסים".

בירנבוים התייחס לרועי חגאי, ששימש כעוזרו בראשון לציון, ואמר: "רועי נכנס בשנה הראשונה שלו לרכבת הרים שקצת קשה להשתלט עליה וזה לוקח קצת יותר זמן, זה התחיל עם הפציעה של בן רייס וזה פגע בקבוצה, ואחרי זה הביאו שחקן NBA שנפצע והביאו שחקן אחר, אלה טלטלות כאלה שגם מועדונים גדולים מבני השרון צריכים לייצב את זה".

ג'ו קרופורד הוסיף: "באנו מוכנים, כל אחד בא לשחק. ביצענו את תוכנית המשחק בצורה טובה. אני חושב שאנחנו משתפרים בכל אימון ניקח משחק אחרי משחק, אנחנו לא רוצים לבוא בהרגשה יותר מדי טובה, נבוא בגישה מאוזנת, משחק אחרי משחק".

רועי חגאי התייחס בסיום לסיבות בגינן נחלה הקבוצה הפסד: "זה מתסכל להפסיד. אין מה להסביר, במיוחד שבוע שני ברציפות. כשאני מפסיד אני מתוסכל, אני צריך להרים את החבר'ה לקראת המשחקים הבאים. הצעירים עובדים קשה באימונים ונותנים את התחת, ומגיע לישראלים לשחק ברבע האחרון, וזה הרבע שנגמר הכי צמוד, בשבילי השחקן האחרון והשחקן הראשון זה אותו דבר, הקבוצה הפסידה כקבוצה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully