וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהפועל פ"ת: "רמזו שיחזירו לנו חלק מהנקודות"

6.11.2011 / 9:54

ההתאחדות לכדורגל הציעה למועדון לערער דרכה. בקבוצה אישרו: בדקנו אפשרות להביא את ערן לוי וקבראצקליה

ההתאחדות לכדורגל הציעה בימים האחרונים להפועל פתח תקוה לבטל את הבקשה שהגישה לבית המשפט המחוזי, לפיה יש לבטל את קיזוז תשע הנקודות ממאזנה בטענה לחוסר צדק ספורטיבי, ולהגיש ערעור על ההחלטה דרכה. גורמים בפתח תקוה טוענים כי גורמים בהתאחדות רמזו להם כי יהיה ניתן באמצעות כך להחזיר לקבוצה חלק מהנקודות שקוזזו לה, אך המפרקים מטילים בינתיים וטו על העניין בטענה שהנושים אינם מעוניינים שיווצר כל קשר בין ההתאחדות לקבוצה. גורם בקבוצה אמר: "רמזו לנו שיחזירו לנו חלק קטן מהנקודות, אבל הנושים לוחצים עלינו. דרך בית משפט אפשר להוציא יותר. אם ההתאחדות תציע להפחית לנו יותר ממחצית הנקודות, אולי נשקול את העניין".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון כבר גיששו בנוגע לשלושה שחקנים: הראשון הוא החלוץ הגיאורגי וחטאנג קבראצקליה שכבר סיכם במועדון ועזב בגלל פציעה, ועשוי לסגור אם לא יהיה באותו זמן תחת חוזה. שחקן נוסף אליו פנתה הקבוצה בסוף השבוע הוא החלוץ ערן לוי, אבל איתו לא תהיה כל התפתחות לפני שהבוררות עם הפועל חיפה תסתיים. השחקן השלישי הוא הבלם רמי דואני, שמותיר עד כה רושם טוב באימוני הקבוצה. גילי לנדאו אמר בהקשר הזה: "אם הקבוצה תמשיך לשחק כך, יהיה חשק לאנשים מסביב לתמוך בנו בינואר".

במועדון מרוצים מאוד מעבודתו של גילי לנדאו, וכבר כעת טוענים שם כי הם מעוניינים בו לעונה הבאה. "אם המפרקים ייאשרו, ניתן לגילי את האפשרות להמשיך כאן עוד לפני שהעונה תסתיים", אמרו בקבוצה. לאחר הניצחון אמש על באר שבע נכנס המאמן לחדר ההלבשה, לחץ את ידי השחקנים והודה להם על ההקרבה. החלוץ אפרים בוגלה: "לנדאו מאמן גדול, בכל שבוע הוא אוסף אותנו מחדש ומוציא מאיתנו את המיטב. השגנו 11 נקודות איתו, וזה עדיין לא כל מה שאנחנו מסוגלים לתת". גיא צרפתי המורחק צפוי לחזור להרכב במשחק הקרוב לאחר הפגרה, כנראה על חשבונו של אנדרה קלדיירה. בקבוצה מקווים לחנוך את האצטדיון החדש כבר במשחק הזה, אך בינתיים מתעוררות בעיות שגורמות לכך שהאישור אינו סופי.

טוברוק הודיעה לראשי הקבוצה כי היא מתכוונת להעביר אליה פיצוי עבור מעברו של אלון תורג'מן למכבי חיפה. ביום רביעי צפוי דיון בבית המשפט המחוזי, אך ייתכן שהכסף יעבור עוד קודם. סכום מכירת תורג'מן נע סביב 640 אלף שקל, ופתח תקוה זכאית ל-25 אחוז ממנו, שיעזרו לה לחזק את הקבוצה.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully