וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה תובעת פיצוי ממעבר אלון תורג'מן לחיפה

3.11.2011 / 8:48

תיפגש עם טוברוק בבית המשפט המחוזי ברביעי, בעקבות ההסכם שקובע 25% מהעסקה ששוויה מוערך בכ-640 אלף שקל

הפועל פתח תקוה תובעת פיצוי עבור מעבר החלוץ אלון תורג'מן למכבי חיפה והעניין הזה יקבל תוקף בבית המשפט המחוזי, שם היא תיפגש עם ראשי בית"ר טוברוק בדיון שנקבע ליום רביעי הקרוב. השחקן שעבר במהלך הקיץ האחרון מחוץ למסגרת הסיכום לשיתוף הפעולה בין טוברוק לחיפה (הסתיים בקיץ לאחר שמונה שנים, למרות שהמשא ומתן נמשך), נמכר תמורת סכום המוערך ב-640 אלף שקל בלבד, סכום זעיר יחסית לחלוץ מוכשר שמשחק בנבחרת האולימפית. על פי ההסכם, פתח תקוה תהיה זכאית לתמורת של 25 אחוז מהסכום ובסך הכל כ-160 אלף שקל. בטוברוק טענו אתמול כי מחצית מהסכום כבר עבר לידי הקבוצה ממלאבס.

כפי שפורסם שלשום, הבלם רמי דואני בדרכו לקבוצה וכבר החל להתאמן בשורותיה. "כשלנדאו שלף את אסף בן מוחה מכדורגל החופים כולם צחקו עליו, אבל הוא הפך אותו לשחקן הרכב לגיטימי בליגת העל", אמרו אתמול במועדון. "גם דואני שיחק שם. אם הוא יחתום בקבוצה, אין סיבה שזה לא יצליח". בפתח תקוה עדיין לא מצאו תקציב לחיזוק הקבוצה ונראה כי רק בחודש ינואר ינסה המאמן גילי לנדאו לצרף חלוץ. שמו של החלוץ הגיאורגי וחטאנג קבראצקליה, שסיכם במועדון אך שוחרר לאחר שנפצע באימון, עשוי להגיע במידה ולא יהיה תחת חוזה בינואר.

במועדון טוענים כי עדיין לא הוגשה כל הצעה רשמית לרכישת הקבוצה. "חברת הלבשה איטלקית וגורמים אנונימיים אחרים ביקשו לקבל פרטים לפני חודשיים. לא ניתן להם פרסום לפני שישימו מיליון וחצי שקל על השולחן", אמרו. בקבוצה עורכים הכנות אחרונות לקראת המשחק (שבת, 19:30) מול הפועל באר שבע. הקבוצה ממוקמת כרגע עשר נקודות מתחת לקו האדום, כשבמאזנה מינוס נקודה אחת.

"הפסד ירחיק את באר שבע (ארבע נקודות) שמונה נקודות מאיתנו, זה משחק שיכול לקבוע עונה שלמה, ואנחנו לא מתכוונים לרדת בקלות", אמר שחקן בקבוצה. לאחר פגרת הנבחרות בסוף שבוע הבא, תארח הקבוצה משחק נוסף מול מ.ס אשדוד. המשחק צפוי להתקיים באצטדיון החדש.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully