וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: נעשתה פנייה לערן לוי

גל חצור בירר עם החלוץ את מצבו בהפועל חיפה. גילי לנדאו: "היינו קרי רוח". שחקנים: "בלתי נתפס מה שגילי עושה כאן"

הפועל פתח תקוה השיגה הערב (שבת) ניצחון חשוב מאין כמוהו, כשגברה בקרב התחתית 0:2 על הפועל באר שבע ויצאה מהמינוס במחזור ה-11. כעת למלאבסים יש שתי נקודות במקום האחרון, כשלבאר שבע שתי נקודות יותר במקום ה-15. המאמן גילי לנדאו וחבר ההנהלה גל חצור נכנסו לחדר ההלבשה ולחצו את ידי השחקנים, כשחצור אמר: "זהו, הליגה שלנו מתחילה עכשיו". שחקנים אמרו לאחר מכן: "בלתי נתפס מה שגילי מוציא מאיתנו, היינו היום שתי רמות מעל הפועל באר שבע".

למרות השערים של החלוצים אפרים בוגלה ואור פישביין, בקבוצה כבר חושבים על חיזוק לחלק הקדמי. חצור כבר פנה לערן לוי, שסיים דרכו בהפועל חיפה ונמצא מולה בהליך בוררות, כדי לברר את מעמדו ולבחון אפשרות לצרפו לקבוצה. כרגע העניין תלוי גם במפרקים של הפועל פתח תקוה, שלא בטוח שיאשרו צירוף רכש וכרגע לא מאפשרים ללנדאו להנחית חלוצים זרים למבחנים.

בינתיים, גילי לנדאו חגג את הניצחון: "היה חשוב מאוד לנצח את המשחק הזה וליצור יתרון פסיכולוגי. מה שחשוב זה שהפועל פתח תקוה משחקת בצורה מעוררת כבוד, אנחנו לא מרימים ידיים. במחצית השנייה היינו קרי רוח וידענו להתנהל נכון. מה שבולט אצלנו זה שהכוכב הגדול של הקבוצה זו הקבוצה כולה. יש כאן חבורה טובה של שחקנים צעירים ומבוגרים, כשהיום סוף כל סוף החלוצים שלנו שברו את הקרח. עכשיו צריך למנף את הניצחון הזה להמשך הדרך".

יגאל אנטבי הוותיק הוסיף: "חיכינו לרגע בו נצא מהמינוס. לא היה קל לסחוב את כל הליגה על הגב, אבל נעשה את כל המאמצים גם לצאת מהמקום האחרון. למרות התוצאות הלא טובות, האווירה בקבוצה הייתה מדהימה וזה מה שנותן לנו את הכח. יש כאן שילבו מנצח ואני מקווה שנשיג את המטרה בסופו של דבר".

הפועל פתח תקוה ניצחה 0:2 את הפועל באר שבע

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully