וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "נאפולי מועמדת לזכייה באליפות"

מאמן יובנטוס מתכונן למאבק בסן פאולו (21:45, 5+ לייב) ומתייחס לספסול של דל פיירו: "אני פה כמאמן ולא כאוהד"

אחרי עונה פנטסטית והעפלה לליגת האלופות, נאפולי מעט מתקשה. הקבוצה מדרום איטליה לא חיברה העונה שני ניצחונות רצופים מאז אמצע ספטמבר ולמרות שערב המחזור ה-10 בסרייה A היא מדורגת במקום החמישי, היכולת עדיין לא משכנעת. אחרי הפסד חוץ מאכזב בקטאניה, השחקנים של וולטר מצארי יוכלו להעניק לעצמם משב רוח גבי חזק כשהם יארחו הערב (ראשון, 21:45, ערוץ 5+ לייב) את מוליכת הטבלה יובנטוס.

למרות שהגברת הזקנה היא הקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה העונה, המאמן אנטוניו קונטה יודע שזה לא הולך להיות קל: "ראיתי את נאפולי נגד באיירן מינכן בליגת האלופות וחוץ מפתיחת המשחק, הם הראו כמה הם חזקים. זה לא פשוט לחזור מפיגור 3:0. מתחילת העונה אמרתי שנאפולי היא אחת מהמועמדות לזכייה בסקודטו".

המאמן מצא כמה נקודות חופפות בין שתי הקבוצות: "בואו לא נשכח שנאפולי היו בסרייה B כמו יובה. הם מצאו את האנשים הנכונים כדי להרים את המועדון ועכשיו הם נלחמים על זכייה באליפות ומשחקים באירופה, למרות שיש להם בית מאוד קשה בליגת האלופות".

קונטה נאלץ להתייחס גם - איך לא - לאלסנדרו דל פיירו שלא זוכה להרבה הזדמנויות העונה ושקושר בסוף השבוע במעבר סנסציוני למילאן בינואר. קשר העבר ששיחק עם דל פיירו שנים רבות במדי הזברה אמר: "בואו נבהיר משהו, אף אחד לא אוהב את יובה יותר ממני. יש לי סגל גדול ואני צריך לקחת החלטות מסוימות. אני לא פה כאוהד, אלא כמאמן. אני מבין את האוהדים, אבל כל עוד אני על הספסל, אני מקבל את ההחלטות".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully