וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס: אלסנדרו דל פיירו בדרך למעבר סנסציוני למילאן?

התקשורת האיטלקית מדווחת על ספקולציה מדהימה, לפיה הנסיך בן ה-37 יעבור בינואר ליריבה השנואה כמחליפו של קסאנו

איטליה כולה נשמה לרווחה היום (שישי), כאשר אנטוניו קסאנו נותח בהצלחה בליבו. כזכור, חלוץ מילאן אושפז ביום שני לאחר שרש ברע במהלך הטיסה של הרוסונרי בחזרה מרומא, ובבית החולים אובחן כי עבר אירוע מוחי. הניתוח ארך כ-35 דקות, וכעת צפוי קסאנו לתקופת מנוחה של 3-5 שבועות אך למגרשים הוא יחזור רק בעוד כחצי שנה.

בינתיים, במילאן עצמה מנסים להתמודד עם החדשות ובמועדון הבינו כי ייאלצו למצוא לחלוץ בן ה-29 מחליף. הערב צצו בתקשורת האיטלקית מספר דיווחים לפיהם האלופה המכהנת שוקלת לצרף לשורותיה בינואר את אלסנדרו דל פיירו - לא פחות ולא יותר. הנסיך של הכדורגל האיטלקי לא מרבה לקבל דקות ביובנטוס העונה, ולפני מספר שבועות אפילו הודיעה הגברת הזקנה כי החלוץ בן ה-37 יעזוב את טורינו בתום העונה. עם זאת, לעת עתה מעבר של דל פיירו למילאן עדיין נראה מעט דמיוני, שכן הסמל הגדול של יובה הצהיר לא פעם כי ירצה לשחק אך ורק במדי הזברה, וקשה להאמין שלפתע הוא יעבור לאחת היריבות הגדולות ביותר.

בתקשורת האנגלית טוענים דווקא כי האיש שעשוי להיכנס לנעליו של קסאנו בינואר קרלוס טבס, ממנו מנסה מנצ'סטר סיטי להיפטר. בקיץ 2009 עבר טבס למנצ'סטר סיטי תמורת 47 מיליון ליש"ט, אלא שכעת, אחרי הסכסוך המתוקשר עם רוברטו מאנצ'יני והמועדון, יהיו מוכנים בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום לוותר על החלוץ הבעייתי תמורת 20 מיליון ליש"ט "בלבד".

עדכון ראשון 13:33

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully