וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: נובאק דג'וקוביץ' הודח בחצי גמר טורניר באזל

המדורג ראשון בעולם נפצע במהלך המערכה הראשונה והובך על ידי קאי נישיקורי 2:6, 7:6, 6:0. היפני יתמודד נגד פדרר

המדורג ראשון בעולם נובאק דג'וקוביץ' קיווה להעפיל הערב (שבת) לגמר טורניר באזל בשוויץ (על סך פרסים של 1.838 מיליון יורו), אולם ספג הפסד מדהים 2:6, 7:6, 6:0 מול היפני הצעיר קאי נישיקורי. נולה, ששב בתחילת הטורניר מפציעה בת חודש וחצי, ספג את הפסדו הרביעי בלבד העונה, כשהוא נמחץ על ידי יריבו במערכה המכרעת, לאחר שבמהלך המשחק הוא נזקק לטיפול בכתפו הימנית.

במערכה הראשונה זה עוד נראה טוב מבחינת הסרבי, ששבר שלוש פעמים ועלה ליתרון. בהפסקה שבין המערכות נזקק נולה לטיפול הרפואי בכתפו, מה שאיפשר לנישיקורי לפתוח את המערכה בסערה ולעלות כבר ל-2:4. דג'וקוביץ', שהמשיך להיאבק בכאבים, ניצל את מלוא ניסיונו כדי לחזור במהרה ולהשוות את המערכה, אלא שבשובר השוויון היפני היה חד יותר וניצח 4:7 ואת המערכה כולה.

נישיקורי, שדורג 32 בעולם לפני הטורניר וצפוי להתקדם בדירוג בעקבות הצלחתו, לא נעצר גם במערכה המכרעת ודרס את דג'וקוביץ' בצורה שלא זכורה לחובבי הענף או למדורג מספר אחת בעולם כבר זמן רב. דג'וקוביץ' נראה אבוד וניצח 11 נקודות בלבד במערכה השלישית מול 26 של יריבו.

היפני שזכה בתואר בודד בקריירה שלו (דלריי ביץ' ב-2008) יתמודד במשחק הגמר נגד אלוף הטורניר, רוג'ר פדרר. השוויצרי (4 בעולם) שבונה על תואר חמישי בקריירה בבאזל, נתקל בקשיים במערכה הראשונה נגד בן ארצו סטניסלס ואווינקה (19 בעולם), אבל ניצח בסופו של דבר 6:7, 2:6. פדרר השיג שבירה במצב של 1:2 במערכה הראשונה וכבר הוביל 2:5, אלא שבשלב הזה הוא איבד מומנטום וחברו לנבחרת הדייויס ניצל את זה כדי להשוות ל-5:5 ולהוביל בשובר שוויון. ואווינקה עוד הספיק לנצח את הנקודה הראשונה בשובר השוויון, אבל השליטה עברה לפדרר שניצח 5:7 ועלה ל-0:1 במערכות. המערכה השניה היתה כבר לגמרי בשליטתו של פדרר, שסגר עניין בשעה ועשרים ושבע דקות של משחק.

בטורניר ולנסיה היוקרתי (על סך פרסים של 2.019 מיליון יורו) עלה ראשון לגמר הטניסאי המקומי מרסל גרנויירס (34 בעולם) שגבר על חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי (14 בעולם) 4:6, 6:7. דל פוטרו יכל לתפוס את המקום התשיעי על חשבונו של ניקולס אלמגרו במאבק על המקום בגמר גביע המאסטרס, אבל פספס את ההזדמנות וכעת נותר לו לנסות ולהגיע לשם דרך הצטיינות בטורניר המאסטרס בפריז. גרנויירס, שזכה השנה בטורניר גשטאד, ינסה להשיג תואר שני בסבב השנה כשיתמודד בגמר נגד חואן מונאקו הארגנטינאי (41 בעולם), שהפתיע בחצי הגמר השני את אלוף הטורניר דויד פרר (5 בעולם) וניצח אותו 5:7, 6:1, 3:6.

1:1 בין צ'כיה לרוסיה בגמר גביע הפדרציה

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully