וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: רפי דהן נטש את האימון

5.11.2011 / 12:21

רשימת הפצועים של הצהובים מתארכת, גם הקשר האחורי בספק לבית"ר. קהת עשוי להחליפו בהרכב, זיזוב ימשיך לקבל קרדיט

מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר, שדיבר בשבועות האחרונים על עומס המשחקים והעייפות שפוגעת בשחקניו, יאלץ להסתדר עם סגל מצומצם לקראת משחק הליגה הקרוב נגד בית"ר ירושלים (שני, 20:50, שידור ישיר בערוץ 1), אותו תארח הקבוצה באצטדיון רמת גן ביום שני. השוער גיא חיימוב שסובל מפציעה טורדנית בקרסול לא ייכלל בסגל. בקבוצה הוחלט לאפשר לו לנוח במשך שבוע ולקבל טיפולים שיאפשרו לו להחלים לחלוטין מהפציעה שממנה הוא סובל.

זה מספר שבועות שחיימוב התלונן על כאבים באיזור הקרסול ולאחר מספר בדיקות שנעשו לו התברר כי הוא סובל מפגיעה באיזור הסחוס שמחבר בין הקרסול לכף הרגל, ומשם מגיע מקור הכאב. חיימוב, שאיבד במשחקים האחרונים את מקומו בהרכב לברק לוי, לא צפוי להיכלל בסגל למשחק ביום שני ובצוות המקצועי הוחלט לנצל את הפגרה הקרובה בכדי לאפשר לו מנוחה מוחלטת, ללא אימונים או משחקים. ברק לוי כאמור יפתח בשער, כשמי שצפוי לאייש את עמדת השוער המחליף ביום שני הוא יוסי גינזבורג.

היעדרותו של חיימוב מצטרפת לחסרונם של הקשר הבוסני האריס מדוניאנין והבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ', שלא יכללו בסגל וימריאו כבר ביום ראשון כדי להצטרף למחנות האימון של נבחרותיהם. השחקנים והצוות המקצועי נפרדו היום לאחר האימון מפאביצ'ביץ'. כידוע, בסוף השבוע הבא יתקיימו משחקי הפלייאוף של מוקדמות היורו, ואיוניר יצטרך להסתדר ללא השניים.

כאילו לא מספיקות הצרות, את האימון היום נטש גם הקשר רפי דהן, שסובל מכאבים באזור בין המשפעה למותן וגם הוא בספק למשחק. רועי קהת תורגל במקומו לצד משה לוגסי בקישור האחורי, אלי זיזוב ודור מיכה בכנפיים ואלירן עטר ורוברטו קולאוטי בחוד. עומר ורד ישוב לעמדת המגן הימני, יואב זיו שריצה עונש הרחקה מול סטוק ישחק כמגן שמאלי ובהיעדר אופציות אחרות קלמי סבן ושרן ייני יהיו הבלמים. כזכור, מלבד נסיעתו של פאביצביץ' וחסרונו של ניבאלדו הפצוע, גם רוברטו פונצ'ץ מורחק וייעדר.

האריס מדוניאנין: "בלי החלוצים, לסטוק אין כלום"

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully