וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריס מדוניאנין: "בלי החלוצים, לסטוק אין כלום"

הבוסני של מכבי ת"א, שייעדר ביחד עם פאביצ'ביץ' מול בית"ר, מאוכזב מההפסד לאנגלים: "הפרענו להם לפתח את המשחק"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב נוצחה אמש 2:1 על ידי סטוק האנגלית במסגרת המחזור הרביעי של שלב הבתים בליגה האירופית ואיבדה כמעט לחלוטין את הסיכוי להעפיל לשלב הבא. רק שני ניצחונות במשחקים שנותרו נגד בשיקטאש בבלומפילד ובחוץ נגד דינמו קייב, בתוספת של שני הפסדים של שתי קבוצות אלה מול סטוק, עשויים להשאיר סיכוי לצהובים להעפיל לשלב הבא. בכל מקרה, הצהירו במכבי שהמשימה החשובה יותר היא כאן בליגת העל ובכך צפויה הקבוצה להתרכז מעתה. במועדון יצאו מהמשחק נגד סטוק בתחושה של אכזבה, שכן בניגוד למשחק החוץ באנגליה לפני שבועיים, הפעם היוותה הקבוצה יריב כמעט שקול לאנגלים שלא הצליחו הפעם לממש את כדורי הקרן וההגבהות לרחבה בכדי לכבוש וניצלו שני מצבים בהם קפאה מעט ההגנה הצהובה ולמעשה כך הכריעו את המשחק.

הבוקר קיימה הקבוצה אימון שחרור ולמעשה תערוך עוד שני אימונים בלבד לקראת משחק הליגה הקרוב נגד בית"ר ירושלים (שני, 20:50, ערוץ 1), אותו תארח הקבוצה באצטדיון רמת גן בשל שזרוע החורף שהחל היום (שישי) בבלומפילד ויימשך כשלושה וחצי שבועות. דור מיכה, רפי דהן, יואב זיו ומואנס דאבור שלא נכללו בסגל למשחק אמש צפויים להיות בסגל בשני כאשר זיו, מיכה ודהן אף מתוכננים לפתוח בהרכב. מי שלא יהיה בסגל למשחק הוא הבוסני האריס מדוניאנין, שימריא למולדתו ביום שני בבוקר ויצטרף לסגל נבחרת בוסניה לקראת משחק הפלייאוף שלה במוקדמות היורו נגד פורטוגל. גם סאבו פאביצ'ביץ' יחמיץ את המשחק, כשינסה לעזור למונטנגרו להכניע את צ'כיה במשחק הפלייאוף. שחקן נוסף שייעדר הוא הקרואטי רוברט פונצ'ץ שהורחק במשחק הקודם נגד בני יהודה.

"כמובן שאנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה", אמר מדוניאנין בהתייחסו להפסד אמש. "שיחקנו בבית וניסינו לנצח. נלחמנו עם האנגלים במחצית הראשונה ובחצי השני ירדנו מעט אחורה. כשאתה משחק מול קבוצה כמו סטוק, שהיא קבוצה מאוד מאורגנת, אתה לא יכול להגיע בקלות למצבים של אחד על אחד כמו בליגה שלנו. בסוג כזה של משחק מגיעין למספר קטן של הזדמנויות לכבוש וזה מה שקרה גם הפעם".

הבוסני התייחס להבדלים בין התבוסה באנגליה למשחק השקול יותר אמש בבלומפילד ואמר: "הפעם לחצנו יותר את החלק האחורי שלהם והפרענו להם לפתח את המשחק הרגיל שלהם. ידענו שאם נלחץ אותם יהיה להם קשה למצוא את השחקנים החסונים שלהם בחלק הקדמי - ג'ונס וקראוץ' - ובלי החלוצים שלהם, אין להם כלום. זו קבוצה מאורגנת ואם הם מפסידים את הכדור הם מסתדרים במהירות בחלק האחורי ואז קשה לעבור אותם".

מדוניאנין התייחס לצמד משחקי הפלייאוף של נבחרתו נגד פורטוגל בשבוע הבא וסיפר גם על הכמיהה של הבוסנים להעפיל לטורניר היורו: "אנחנו מגיעים כאנדרדוג מול פורטוגל. זו נבחרת גדולה עם כריסטיאנו רונאלדו ונאני, מה יש לומר? אם נשחק כמו במשחקים הקודמים שלנו וביכולת שהצגנו נגד צרפת אולי נוכל לעשות תוצאה טובה. ראינו את דנמרק מנצחת את פורטוגל וזה נותן לנו תקווה. בשלבים האלה אין יותר נבחרות קטנות, כולן טובות, כולן טקטיות מאוד וזה חשוב מאוד שלא נספוג שער בבית בבוסניה, בתקווה להוציא תוצאה טובה ולסיים את המשימה בחוץ בפורטוגל. זה חלום של כל שחקן לשחק בטורניר שכזה והלוואי ונצליח לעלות. זה הנסיון הרביעי שלנו להעפיל ליורו, אחרי שנכשלנו בשלושת הנסיונות הקודמים ואני מאוד מקווה שהפעם נצליח".

מוטי איוניר: "הגיע לנו לצאת עם 1:1"
מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully