וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרמן: "היה שווה כל גרוש שפארמר בא למכבי"

5.11.2011 / 11:49

במכבי ת"א ממשיכים לחגוג את הניצחון על ריאל, ונזהר: "היה יכול לקרות גם הפוך". סמית': "חייבים להמשיך במומנטום"

אחרי הניצחון המרשים ביום חמישי על ריאל מדריד (82:88), לא מעט חיוכים נראו בצד הצהוב בקרב אנשי הקבוצה. אחד מהבולטים שבהם היה כמובן דייויד פדרמן, מבעלי הקבוצה, שמביע קורת רוח מרובה ממה שראו עיניו. "מכבי תל אביב שיחקה את אחד המשחקים הטובים ביותר", אמר פדרמן לוואלה! ספורט. "המשחק היה יוצא מן הכלל. קשה היה להאמין שאפשר לנצח קבוצה כזו".

פדרמן גם הביע סיפוק רב מתפקודו של ג'ורדן פארמר, שקלע 27 נקודות ואף נבחר ל-MVP של המחזור השלישי ביורוליג. "פארמר תיפקד יוצא מן הכלל, היה שווה כל גרוש שהוא בא למכבי. אני לא חושב שפארמר הוא הברומטר של מכבי להפסדים או לניצחונות, פשוט כולם שיחקו טוב. גם יוגב אוחיון היה נהדר".

לנוכח הביקורות סביב השתתפותם של הצהובים בליגה האדריאטית ואף לאמירות שנשמעו ערב המשחק כאילו 'מכבי תל אביב יכולה אולי לנצח באדריאטית, אבל היא לא ברמה של ריאל מדריד', שמר פדרמן על פאסון, והוסיף: "אני לא מתרגש, לא אחרי ניצחון כדי להגיד מה שאומרים על האדריאטית, וגם לא אחרי הפסד, כשממהרים להגיד לנו את הביקורות שמטיחים בנו. אלו שחקני כדורסל מקצוענים, הם עושים את העבודה שלהם, והם עושים את זה טוב מאוד".

עם זאת, גם לאחר הניצחון על הקבוצה הספרדית, פדרמן מעדיף לשמור אופטימיות זהירה: "השחקנים שיחקו טוב, הקהל היה מרשים. היה יכול לקרות גם הפוך, היה ככה, וזה מה שטוב. ריאל מדריד היא אחת הקבוצות הטובות שראיתי אי פעם, והצלחנו לנצח אותם אז כל הכבוד לחבר'ה, בואו נהנה מזה".

עוד בנושא:

האסימון של בלאט נפל בזמן: הבלוג של גרינוולד
ג'ורדן פארמר נבחר ל-MVP של המחזור
ג’ון שייר מסרב לעזוב את מכבי תל אביב
בלאט: "השחקנים נתנו הצגה ומפגן אופי מדהים"
ניקולה וויצ'יץ': "מכבי תמיד מוצאת את הדרך לתארים"
עוד ביורוליג: פנאתינייקוס הביסה את ז'לגיריס

דווין סמית': "הניצחון הראה כמה אנחנו יכולים ללכת קדימה העונה"

גם דווין סמית' היה הבולט מבין שחקני מכבי תל אביב בניצחון על ריאל מדריד. סמית' קלע 15 נקודות והוריד לא פחות משישה ריבאונדים. "זה היה אתגר טוב כי ריאל מדריד היא קבוצה טובה ומרשימה, כך שזה נותן לנו תחושה ויכולת למדוד איפה אנחנו נמצאים ביחס לקבוצות אחרות ביורוליג, ובטח מול קבוצה טובה כמו ריאל", אמר האמריקאי. "זה גם הראה כמה אנחנו יכולים ללכת קדימה העונה".

לגבי משמעות הניצחון, הוסיף סמית': "אם הניצחון הוא סוג של הצהרה? בהחלט רצינו לנצח כי ריאל היא קבוצה כל כך טובה. אני חושב שזה היה חשוב להשיג את הניצחון הזה בבית. באופן אישי, אני חושב שהאנרגיות היו מדהימות. זו הרגשה נהדרת".

סמית' החמיא גם לג'ורדן פארמר: "פארמר תקף בצורה יפה את ריאל, הוא עשה כמה מהלכי התקפה יפים. מפתיחת המשחק הוא שיחק מאוד טוב ומרשים. מעולם לא היה לי ספק ביכולות שלו, כך שאני לא מופתע". מחר (ראשון) יתמודדו הצהובים מול מכבי אשדוד בליגת העל, וסמית' יודע מה מוטל עליו ועל חבריו: "צריך לצאת למשחק ולהתחיל טוב, זה חשוב. אנחנו רוצים לנצח ולהמשיך את המומנטום. היה לנו קשה במשך כמה ימים במשחק האחרון מול ברק נתניה, אך לא בגלל שזלזלנו כי כל משחק מבחינתו הוא אתגר. אנחנו צריכים להגיע חדים. לפעמים דברים לא הולכים כפי שמתוכנן, וזה חשוב שנשמור על יציבות וננסה לנצח בכל משחק".

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully