וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס הביסה את ז'לגיריס

הירוקים נשארו מושלמים בבית ב' עם 75:92. בלגיה: ניצחון דחוק לשיבק ומונס על ליאז'. צ'כיה: גינזבורג ונימברוק טיילו מול פראג

המחזור השלישי ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם ניצחונה הקליל 75:92 של פנאתינייקוס על ז'לגיריס קובנה. היוונים רשמו טיול שלישי ברציפות בבית ג', אותו הם מוליכים בצוותא עם צסק"א מוסקבה אותה יארחו בשבוע הבא, בעוד שהליטאים שגררו במחזור הקודם את מלאגה להארכה נותרו ללא ניצחונות.

האורחים הצליחו להחזיר מעמד באואקה במחצית הראשונה, ואפילו הוליכו 38:42 בהפסקה, אבל ברבע השלישי השתלטו דימיטריס דיאמנטידיס (16 נקודות) ומייק באטיסט (14 נקודות) על המשחק, הגנת הירוקים עצרה את ז'לגיריס על 13 נקודות בכל הרבע, והיתרון נשאר עד הסיום אצל המקומיים. דייויד לוגן ויאן ווגיוקאס הוסיפו 13 כל אחד לפאו, סוני ווימס הוביל את המפסידים עם 21 נקודות.

* מונס של אריק שיבק המשיכה לנצח בליגה הבלגית עם 64:67 קשה בליאז'. קבוצתו של מאמן נבחרת ישראל עלתה למאזן של 2:4, בעזרת 15 נקודות של שון סינגלטרי.

* נימברוק של ננו גינזבורג שמרה על המקום הראשון בליגה הצ'כית עם 74:113 קל במיוחד על סלביה פראג, השישית בטבלה, ועלתה למאזן של 1:9. איי ג'יי אברהמס, הרכש האמריקאי הטרי של האלופה, קלע 21 נקודות בבכורה שלו.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully