וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "רוצה לראות את פרגוסון נשאר הרבה שנים"

באנגליה מצדיעים לפרגוסון, שמציין בראשון 25 שנים לתפקידו ביונייטד. ונגר: "אף אחד לא יוכל לעשות שוב מה שעשה"

באנגליה מריעים לאחד ממאמני הכדורגל הטובים בכל הזמנים. אלכס פרגוסון, שיציין מחר (ראשון) 25 שנים כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד, מקבל ברכות ממיטב אנשי הכדורגל בעולם לכבוד המאורע אותו מציינים ברוב פאר והדר בממלכה.

ב"סאן" ציטטו דברים של מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו על פרגי. "סר אלכס הוא מנג'ר ייחודי בהיסטוריה של הכדורגל האנגלי. אלכס הוא מנג'ר ייחודי בהיסטוריה של הכדורגל האירופי". 'המיוחד' שצוטט לא פעם כמי שהביע את רצונו להחליף יום אחד את פרגוסון, הוסיף: "אני מאוד רוצה שהוא יישאר בתפקיד עם אותה שמחה ואמביציה, לעוד הרבה מאוד שנים".

מאמן העבר טרי ונבלס, שפגש לא מעט פעמים את יונייטד ופרגוסון, קבע בנחרצות ש"אוהדי מנצ'סטר יונייטד ירימו את הכוסות שלהם היום לחייו של המנג'ר של כל הזמנים, אבל אני זוכר כשהייתי צריך לעצור אחד מהם מלהרים ידיים עליו. חודשיים לפני שהוא חוגג יום הולדת 70, פרגוסון עדיין מתחזק. למרות ההצלחה שלו, הוא אף פעם לא עומד מלכת. הוא אף פעם לא מסתפק במה שהוא זכה. במקום להסתכל אחורנית, הוא ממשיך להסתכל קדימה. הוא מומחה באומנות של אדם וניהול".

גם לארסן ונגר, יריבו המושבע של פרגוסון, היה מה לאחל. "כל מה שאפשר להגיד זה שהאיכות והעקביות הם בלתי רגילים. זה דבר בלתי רגיל מכיוון שאני לא מכיר אף אחד ברמה הזו שנמצא 25 שנים בטופ באותו מועדון. בוודאות שאף אחד לא יוכל לעשות את זה שוב".

עוד בנושא:

אלבום התמונות שאלכס פרגוסון יגזור וישמור
בובי צ'רלטון: "אלכס פרגוסון המאמן הגדול בהיסטוריה"
ופרגוסון? הוא בכלל חושב על סנדרלנד

"כשאיטלקי אומר לי שזו פסטה בצלחת, אני בודק מתחת לרוטב כדי לוודא"

ב'דיילי מייל' דירגו את חמש ההחתמות הטובות ביותר של פרגוסון, כשברשימה נכללים כמובן פטר שמייכל, אריק קאנטונה, רוי קין, כריסטיאנו רונאלדו ואדווין ואן דר סאר. בנוסף הם בחרו את הציטוטים הנבחרים שלו כמאמן יונייטד. "אני לא מאמין. אני לא מאמין. כדורגל. לעזאזאל", הוא אמר אחרי הזכייה בליגת האלופות עם הניצחון על באיירן מינכן ב-1999.

"זו הייתה תאונה מוזרה. אם הייתי מנסה את זה מאה או מיליון פעמים נוספות זה לא היה יכול לקרות שוב. אם הייתי יכול הייתי ממשיך לשחק", הוא ניסה להסביר את זריקת הנעל בחדר ההלבשה שפגע בפניו של בקהאם. ומה הוא אמר לקראת משחק נגד אינטר ברבע גמר ליגת האלופות ב-1999? "כשאיטלקי אומר לי שזו פסטה בצלחת, אני בודק מתחת לרוטב כדי לוודא. הם ממצאי מסך העשן".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully