וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובי צ'רלטון: "אלכס פרגוסון המאמן הגדול בהיסטוריה"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד מציין 25 שנה על הקווים ובממלכה חוגגים. רוני: "הוא יכול לאמן עד גיל 80". נוויל: "האתגר משאיר אותו צעיר"

אנגליה מציינת בסוף השבוע 25 שנה למינויו של אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד ואנשי הכדורגל עולים לרגל לברך את המנג'ר הסקוטי. גם דייויד בקהאם, שידע מערכת יחסים רעועה עם סר אלכס, אמר מילים חמות בראיון ל"סאן": "זה מדהים, אבל זה מה שקורה כשיש לך יציבות. פרגוסון הוא אדם מלא תשוקה ורעב שיש לו הרבה אהבה למועדון. נאמנות וכבוד למועדון זה לא משהו שרואים בימינו וזה אומר הרבה על יונייטד כמועדון ועל פרגוסון כמנג'ר".

הקשר בן ה-36 דיבר גם על המקום של פרגוסון בקריירה שלו: "הוא לקח אותי למקום אחר. הוא הסיבה היחידה שהפכתי למצליח. פרגוסון נותן לשחקנים כל מה שהם צריכים והפך אותנו לגברים שאנחנו היום".

כוכב יונייטד ווין רוני הצטרף למברכים, כשאמר: "לא אופתע אם הוא ימשיך לאמן עוד עשר שנים. מעולם לא ראיתי אדם עם רעב ותשוקה כמו שלו, וזה מדבק. מה שהוא עשה, לא רק למנצ'סטר יונייטד אלא למשחק כולו, זה פשוט מדהים. הוא הכי טוב מכולם".

גם בובי צ'רלטון, שחקן העבר של יונייטד שהמליץ להביא את הסקוטי למועדון, החמיא: "כולנו במנצ'סטר יונייטד ברי מזל שעברנו 25 שנה בגן עדן. בכל שנה אנחנו מצפים לזכות בתואר וזה בדרך כלל קורה והכל רק בזכותו. היו פה שחקנים טובים ושחקנים גדולים, אבל אף אחד לא קיבל החלטות כמו שפגוסון מקבל. הוא ככל הנראה המאמן הגדול בהיסטוריה של המשחק. יותר מזה, בשום ענף ספורט אף אחד לא עשה יותר ממה שהוא עשה. ההצלחה שלו פנומנלית".

שחקן העבר גארי נוויל הוסיף: "הוא עדיין כאן אחרי 25 שנה אז למה שיעזוב? הוא נחוש מאי פעם ויודע שלאמן את יונייטד זה אתגר מתמשך. אני יודע את זה מתקופתי כשחקן וכאוהד. האתגר הזה משאיר את פרגוסון צעיר. היום כבר אף אחד לא מדבר יותר על הפרישה שלו".

עוד בנושא:

מנצ'סטר יונייטד פוגשת את סנדרלנד
אלבום התמונות מ-25 שנות אימון של פרגוסון

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully