וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש: "יום אחד האוהדים ירצו שאפוטר"

מאמן צ'לסי מודע לסיר הלחץ בבלוז, חשף שלא ירצה לאמן שנים רבות ("כל תוצאה שלילית מורידה אותך") ונערך לחודש הקריטי

כל מאמן של קבוצה גדולה יודע בתוך תוכו שיגיע יום שהאוהדים לא ממש יאהבו את הנוכחות שלו בקבוצה. מעט מאוד נוהגים לדבר על זה בפומבי, אבל דווקא אנדרה וילאש בואש הצעיר מבין שלא יזכה ליותר מדי רגעים חסד בצ'לסי והתייחס לכך בראיון שנערך עימו לקראת ההתמודדות הערב (שבת, 17:00) נגד בלקבורן בחוץ.

"זה בלתי נמנע", סיפר הפורטוגלי כשנשאל על המפגש עם סטיב קין, שזוכה לקריאות מאוהדי בלקבורן שיפוטר. "ונגר חווה את זה, סר אלכס פרגוסון גם. במדינות לטיניות, אתה רואה דברים מהסוג הזה כל הזמן כתוצאה מתוצאה שלילית אחת. לא חוויתי את זה מכיוון שיש לי קריירה של שנתיים בלבד, אבל יום אחד זה יקרה", כשהוא רומז שהוא מבין שאוהדי צ'לסי ירצו יום אחד בפיטוריו.

על העובדה שהמקצוע של מאמן כדורגל הוא תובעני במיוחד, סיפר וילאש בואש: "זו עבודה מלחיצה, וזו הסיבה מדוע אני לא רוצה לעסוק בזה לאורך זמן. זה משפיע על החיים האישיים שלך, זה חלק מהעבודה. כל תוצאה שלילית מורידה אותך". מאמן פורטו לשעבר גם נשאל על ההתמודדות עם חייהם האישיים של שחקניו, וסיפר על המקרה של ג'ון אובי מיקל, שאביו נחטף מוקדם יותר השנה. "חוויתי קשיים עם מקרים מצערים ועצובים של דברים שקורים לשחקנים שלי בחיים האישיים. נתקלנו בזה עם המקרה של מיקל, אבל התגברנו על זה. אנחנו תומכים בשחקנים שלנו כשיש בעיות.

"זה לא השחקן שמגיע לאימונים, זה האדם, ולאדם יש בעיות שונות. זו הסיבה שמנהיגים ניחנים ביכולות אנושיות מעולות. בעיות אישיות לא משפיעות עלינו. אנחנו מתבססים על הדברים החיוביים שיש לנו, כלומר על כך שיש קבוצה שהיא מאוחדת ומוכשרת. הדברים ישתנו בהקדם. אני מאמין שניצחון ישיב אותנו למסלול. עשינו את זה אחר ק.פ.ר, ופתאום איבדנו את זה, ולכן חשוב שנמשיך לנצח".

וילאש בואש גם סיפר כי הוא לא חושש מפער של תשע נקודות ממנצ'סטר סיטי אחרי עשרה מחזורים. "זה מצב מלחיץ במושגים של הפרמיירליג", הוסיף וילאש בואש. "אני חושב שזה הולך להיות חודש חשוב. אני רוצה להשיג את הכמות המקסימלית של הנקודות מהמירוץ הזה".

האם וילאש בואש יוכל לשחזר את הישגי מוריניו?

צ'לסי מתארחת הערב אצל בלקבורן

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully