וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזל: פדרר דרס את רודיק ברבע הגמר, דג'וקוביץ' הזיע

המדורג שלישי כיכב בטורניר הביתי עם 3:6, 2:6 על האמריקאי. המדורג 1 שמט מערכה לפני שניצח את בגדאטיס 6:2, 2:6, 3:6

אחרי שאתמול טייל נובאק דג'וקוביץ' לרבע גמר טורניר באזל (סך פרסים של 1.8 מיליון יורו) בתוך פחות משעה, הערב (שישי) נאלץ המדורג ראשון בעולם לעבוד קשה יותר כדי לתפוס מקום בחצי הגמר.

דג'וקוביץ' פתח רע את המשחק מול מרכוס בגדאטיס והובס במערכה הראשונה 6:2, אבל התעורר בהמשך והשאיר אבק לקפריסאי הוותיק בדרך לניצחון 6:2, 2:6, 3:6. יריבו הבא של הסרבי יהיה קיי נישיקורי היפני, שגבר 4:6, 7:5, 4:6 על הקזחי המפתיע מיכאיל קוקושקין.

במשחק האחרון של הערב עלה למגרש המרכזי בבאזל הגיבור המקומי רוג'ר פדרר, שמדורג שלישי בטורניר, נתן לקהל את מבוקשו עם הצגה מרשימה בניצחון 3:6, 2:6 על אנדי רודיק בתוך שעה וארבע דקות בלבד. כעת מחכה לו דרבי שוויצרי מול סטניסלאס ואווינקה, שלא התקשה לדרוס את הגרמני פלורן מאייר 2:6, 2:6.

* בטורניר ולנסיה הודח גאל מונפיס, המדורג שלישי, ברבע הגמר אחרי הפסד 7:6 (14:12), 3:6, 4:6 למרסל גרנולר המקומי, שהפתיע גם את מרין צ'יליץ' בסיבוב הקודם. יריבו הבא של גרנולר יהיה חואן מרטין דל פוטרו, שלא התקשה לגבור 2:6, 5:7 על סם קוורי. המדורג ראשון, דויד פרר, דילג בקלות מעל ניקולאי דוידנקו עם 3:6, 4:6 בתוך שעה ועשרים דקות, ויפגוש את חואן מונאקו הארגנטינאי, שגבר על חואן קרלוס פררו הוותיק 3:6, 3:6.

זבונברה פרשה מגמר הפדרציה שייפתח בשבת

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully