וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורה זבונרבה פרשה מגמר גביע הפדרציה

המדורגת שביעית בעולם סובלת מפציעה בכתף, קירילנקו תחליף אותה ותפתח את המפגש מול צ'כיה וקביטובה (ש', 12:00, 5+)

סיכוייה של נבחרת רוסיה לחגוג זכיה חמישית בגביע הפדרציה הצטמצמו במידה מה הערב (שישי), כאשר ורה זבונרבה הודיעה כי לא תוכל להשתתף בגמר מול צ'כיה שייצא לדרך מחר. המדורגת שביעית בעולם סובלת מפציעה בכתף זה מספר שבועות, וערב פתיחת המפגש היא הודיעה באופן סופי על פרישתה מהמעמד היוקרתי. "זה הפסד גדול עבורנו. אני לא חושב שאפשר לקרוא לנו פייבוריטים עכשיו", הודה קפטן נבחרת רוסיה המדוכדך, שאמיל טרפישב.

את זבנורבה תחליף המדורגת 27 בעולם, מריה קירילנקו, ששיחקה עד כה שני משחקים בלבד במסגרת גביע הפדרציה, וגם הם היו לפני חמש שנים. קירילנקו תוציא לדרך את הגמר עם מפגש מרתק מול פטרה קביטובה הלוהטת (שבת, 12:00, 5+), כאשר במפגש היחידות השני יתעמתו סבטלנה קוזנצובה ולוסי ספארובה. לאור הפציעה של זבונרבה, החליט הקפטן הרוסי לבצע שינוי גם במשחק הזוגות והציב את אלנה וסנינה במקום קוזנצובה.

"אני חושב שהסיכויים הם עדיין 50-50", אמרה קביטובה, שתנסה לסדר לצ'כיות זכיה שישית בתואר וראשונה מאז 1998. "זה סוף העונה כך שכולם מאוד עייפים. אני המנהיגה של הנבחרת וזה שם עלי לחץ, אבל אני בטוחה שאצליח לשחק את הטניס הטוב ביותר שלי בימים הקרובים".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully