וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור רמלה הביסה 51:89 את נוגינסק ביורוקאפ

שי דורון קלעה 20 נקודות למחזיקת הגביע בפתיחת משחקיה באירופה. מכבי אשדוד נוצחה על ידי קייסרי הטורקית 71:49

בצל שביתת אירגון שחקניות הכדורסל בליגת העל, שמאיימת על קיומה של ליגה סדירה העונה, התחילו הערב שתי קבוצות ישראליות את דרכן בטורניר היורוקאפ בארץ. מחזיקת הגביע, אליצור רמלה הביסה ספרטק נוגינסק 51:89 ואילו מכבי אשדוד הפסידה לקייסרי 71:49.

אליצור רמלה - ספרטק נוגינסק 51:89

אליצור רמלה סיימה את העונה האחרונה ביורוקאפ עם זכייה מתוקה בגביע, והיא בוודאי תרצה לשחזר את ההישג גם השנה. המשחק הראשון במפעל, מול ספרטק נוגינסק הרוסית, הסתיים ב-38 הפרש לטובתן. מכיוון שבבית יש רק שלוש קבוצות (השלישית היא מונדוויל מצרפת), הניצחון נתן לשחקניות של עדן ענבר מקדמה מצוינת במאבק על העלייה לשלב הבא.
שי דורון הנהדרת הובילה את רמת השרון עם 20 נקודות, כשאמנדה ג'קסון וקטיה לוויצקי קולעות 10 נקודות כל אחת. לייני סאלווין הנהדרת קלעה גם היא 10 נקודות, והוסיפה גם 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 חטיפות.

מכבי אשדוד - קייסרי 71:49

המשחק של מכבי אשדוד היה בספק עד לפני כמה ימים, בגלל המצב הבטחוני בדרום הארץ, אך קייסרי הטורקית הגיעה לבסוף, ובאשדוד, לה הייתה זו בכורה אירופית היסטורית, אולי מצטערים. הרבע הראשון עוד התחיל בסדר עבור הבנות של עדני דגן, והסתיים ב-14:12 לחובתן, אבל בשני הרבעים הבאים, קלעו הטורקיות 46 נקודות לעומת 26 נקודות בלבד של המארחות, והרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד. אשלי שילדס קלעה 15 נקודות לאשדוד, ופלנט פירסון הוסיפה 12 נקודות ו-9 ריבאונדים. לטויה סנדרס מקייסרי סיימה עם דאבל דאבל: 20 נקודות ו-14 ריבאונדים.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully